“Merkwaardig en teleurstellend”
Beoordeling van La Balandra

La Balandra
Reserveren met OpenTable
La Balandra is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 60 van 130 Restaurants in Kralendijk
25 augustus 2017 beoordeeld

In juli waren we met het gezin 2 weken op Bonaire waar ik zelf min of meer regelmatig kom voor mijn werk, In de eerste week met z'n vieren wezen eten bij La Balandra, onderdeel Harbour Village. Hier hadden we een aantal jaren hiervoor gelogeerd en een heerlijke vakantieweek gehad. Ook nu was het restaurant plezierig, heerlijke omgeving en uitzicht en het eten en de bediening waren prettig. Om die reden besloten we de week er na om met 4 relaties weer bij La Balandra te eten in plaats van bij een bekende collega. En wat een teleurstelling was dat. Die avond begrepen we dat de restaurant manager 2 maanden afwezig was en blijkbaar was dat voor de collega's het sein om er niet te veel moeite in te steken. Diverse zaken waren niet voorradig en dan toch deels weer wel, de bediening was laks. Het was voor ons volstrekt onbegrijpelijk, de tegenstelling met een week eerder. Wat een desinteresse van bedienend personeel, keuken en leiding. Het eerste bezoek zou zeker als heel goed beoordeeld worden door ons maar het tweede bezoek blijft helaas bij. Vandaar de beoordeling als 'matig'. Heel jammer, misschien als de restaurantmanager weer terug is

Schrijf een beoordeling

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben twee weken op het prachtige Harbour Village gezeten. La Balandra zit op het complex van Harbour Village.

Zoals veel mensen zullen zeggen kun je in Bonaire heerlijk eten. We hebben dit ook regelmatig gedaan, maar bij het hotel zelf, La Balandra, wauw!! Iedere keer opnieuw:

De menukaart is veelzijdig en de chefs in de keuken zijn top! Een ribeye steak, filet mignon, risotto met truffel en kreeft of een van de andere heerlijke gerechten! Afsluiter de altijd goede lava cake, geweldig.

Romantisch plekje op een mooie zeer stijlvolle boot, uitzicht zonsondergang en een prachtig wit Bounty strand met palmbomen. Of boek een mooi tafeltje samen met elkaar op het strand, met fakkels.

Wij zouden dit restaurant absoluut aanbevelen.

1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongeïnteresseerde bediening en matig eten. Jammer van de prachtige locatie, want hier is absoluut meer van te maken. Hier is een goede manager nodig!

13 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn zoon en schoondochter meegenomen naar dit restaurant. Inderdaad moeilijk te vinden, maar als je eenmaal zit kan je genieten van het uitzicht en de heerlijke gerechten die worden geserveerd. Neem je een nagerecht probeer dan de chocoladecake. Duurt even 20 minuten als bereidingstijd, maar dan heb je ook wat.

14 september 2015 beoordeeld

Je moet even zoeken naar dit restaurant want je zal eerst langs de beveiliging van Harbour Village moeten komen. Zij meldde je ook aan dat je naar het restaurant komt en reserveren een tafeltje voor je. Je loopt door het resort en vindt aan een aangelegd strandje het restaurant in de vorm van een boot.
We hebben erg goed gegeten maar het was wel stil laagseizoen)

Reizigers die La Balandra bekeken, bekeken ook

In La Balandra geweest? Deel je ervaringen!