“Uitstekend eten! Goede wijnen en vriendelijke aandacht ”
Beoordeling van La Balandra

La Balandra
Reserveren met OpenTable
La Balandra is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 60 van 140 Restaurants in Kralendijk
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben twee weken op het prachtige Harbour Village gezeten. La Balandra zit op het complex van Harbour Village.

Zoals veel mensen zullen zeggen kun je in Bonaire heerlijk eten. We hebben dit ook regelmatig gedaan, maar bij het hotel zelf, La Balandra, wauw!! Iedere keer opnieuw:

De menukaart is veelzijdig en de chefs in de keuken zijn top! Een ribeye steak, filet mignon, risotto met truffel en kreeft of een van de andere heerlijke gerechten! Afsluiter de altijd goede lava cake, geweldig.

Romantisch plekje op een mooie zeer stijlvolle boot, uitzicht zonsondergang en een prachtig wit Bounty strand met palmbomen. Of boek een mooi tafeltje samen met elkaar op het strand, met fakkels.

Wij zouden dit restaurant absoluut aanbevelen.

1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongeïnteresseerde bediening en matig eten. Jammer van de prachtige locatie, want hier is absoluut meer van te maken. Hier is een goede manager nodig!

13 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn zoon en schoondochter meegenomen naar dit restaurant. Inderdaad moeilijk te vinden, maar als je eenmaal zit kan je genieten van het uitzicht en de heerlijke gerechten die worden geserveerd. Neem je een nagerecht probeer dan de chocoladecake. Duurt even 20 minuten als bereidingstijd, maar dan heb je ook wat.

14 september 2015 beoordeeld

Je moet even zoeken naar dit restaurant want je zal eerst langs de beveiliging van Harbour Village moeten komen. Zij meldde je ook aan dat je naar het restaurant komt en reserveren een tafeltje voor je. Je loopt door het resort en vindt aan een aangelegd strandje het restaurant in de vorm van een boot.
We hebben erg goed gegeten maar het was wel stil laagseizoen)

29 oktober 2014 beoordeeld

Het ligt niet voor de hand om te lunchen bij Harbour Village door de gesloten karakter van het hotel. Toch is het de moeite waard. De locatie is perfect. Een pier in de vorm van een boot en volledig omgeven door water. Het is er over het algemeen rustig en de bediening neemt tijd voor je. De tonijn salade als lunch was smaakvol (tonijn was licht aangebraden en afgekoeld voordat het op de salade geplaatst werd). Kortom een aanrader als je in een meer luxere en mooie omgeving wil vertoeven. De volgende keer willen hier naar toe gaan voor een diner

Reizigers die La Balandra bekeken, bekeken ook

In La Balandra geweest? Deel je ervaringen!