“Blij verrast en zeker genoten.”
Beoordeling van Breeze 'n Bites

Breeze 'n Bites
Geclassificeerd als nr. 38 van 139 Restaurants in Kralendijk
1 juni 2018 beoordeeld

In het kader van de Bonaire Blond week eens dit restaurant bezocht, Het ligt eigenlijk een beetje verscholen bij Den Laman, leuke locatie aan de zee, Veel reclame wordt er niet voor gemaakt en dat maakte de verrassing des te leuker. Het speciale Bonaire Blond Week menu had een voorgerecht zijnde een combinatie van 3 gerechtjes, hoofdgerecht Lambsrack en Tournedos en als dessert verse ananas met een speciaal ijs.
Alle 3 de gerechten waren super !! Eigenlijk ongelooflijk dat zij dit voor $ 28,50 serveerden. Zowel het voorgerecht als nagerecht waren al heerlijk, maar het hoofdgerecht was Super!!! Zeker een reden om eens terug te gaan en bereid de normaal geldende prijs ervoor te betalen !!
Bediening is vriendelijk en attent, chef kok kwam ook even informeren of wij tevreden waren, Samengevat: Blij verrast met dit geslaagde diner en leuke avond !!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dineren met prachtig uitzicht over zee. Heerlijk voorgerecht (tonijn sashimi) maar zeer matige hoofdgerechten (kleffe ravioli en droge mahi mahi).

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren benieuwd naar deze verborgen parel zoals in de reviews benoemd. Helaas kunnen we dat niet bevestigen. De locatie is top, bediening ook, maar eten was slecht. We hadden waarachijnlijk gewoon pech. Beiden hadden we de lokale stoofpot als hoofdgerecht. Dat vlees hoort lang te koken en zacht te zijn. Vet hoort weggekookt te zijn. Dat was het dus zeker niet. We hebben dat ook tegen de chef gezegd en die gaf aan dat andere gasten het ook hadden gemeld. Carpaccio ontbrak een lekkere truffelmayonaisse dus dat was nogal droog. Kortom; zoals het altijd gaat met reviews moet je deze 4.5 sterren van dit restaurant zien binnen de prijs categorie waar het in zit. Om die reden van ons toch 2 sterren ipv 1. Het is echter op geen manier te vergelijken met la cantina, at sea of cappricio.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een “hidden gem” sowieso al moeilijk om te vinden, maar als je er eenmaal bent, super plek, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Mijn dochter eet Glutenvrij en ook daarvoor waren diverse opties. Mijn zoon kon gewoon een kinder menu eten en wij hadden heerlijke surf en turf.

19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer je dit restaurant weet te vinden is de eerste horde genomen. Het lijkt een beetje op het terras van het bovenliggende appartementencomplex en kan nog wel wat aankleding gebruiken. Wanneer je ook daar doorheen weet te kijken vindt je het restaurant van een enthousiaste chef die mooie en zeer betaalbare gerechten serveert. Wij waren enthousiast.

Reizigers die Breeze 'n Bites bekeken, bekeken ook

In Breeze 'n Bites geweest? Deel je ervaringen!