“Heerlijk gegeten, een aanrader!!”
Beoordeling van Breeze 'n Bites

Breeze 'n Bites
Geclassificeerd als nr. 38 van 139 Restaurants in Kralendijk
2 april 2017 beoordeeld

Heerlijke verse sashimi van tonijn gegeten en een tonijnsteak met terriaki saus!
Zeer vriendelijke bediening. De chef kwam aan het einde van de avond nog even een praatje maken, gezellig!
Het restaurant zit een beetje verstopt, maar wel op een hele mooi plek aan zee!

Wij gaan hier zeker nog een keer naartoe!

25 maart 2017 beoordeeld

Heerlijk dat er op deze mooie locatie weer een nieuw restaurant is gekomen! We hebben genoten van de 'special - barracuda', een mooi glas wijn en heerlijk koud bier. Een aanrader!

15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een plek waar je heerlijk vis kunt eten en ook nog aan zee. Top. De bediening is ook goed en zeer vriendelijk.

14 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met bewoners van het eiland wezen eten op deze prachtige plek. De inrichting van het restaurant is eenvoudig, maar de keuken allerminst. Op aanraden van de Nederlandse chef tonijnsteak met gamba en terriaki besteld. Verser dan dit gaat niet. Ook de sashimi heb ik nog nooit zo vers gegeten. Als je op het eiland bent moet je hier een keer naar toe. Reserveer een plek op het dek boven de zee en laat je leiden door de keuken. Top en voor herhaling vatbaar!

3 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3weken vakantie op Bonaire,en héérlijk gegeten bij breeze en bites,de bbq op dinsdag maar ook zeker de steak en catch day op vrijdag met live muziek waren super,goede kwaliteit prijs verhouding en vrolijk en correcte staff,ook de rumpunch managers party op zondag gezellig en lekker kletsen met andere toeristen.
Oceanfront ontbijt lunch en diner,
Zéker een bezoekje waard

Reizigers die Breeze 'n Bites bekeken, bekeken ook

In Breeze 'n Bites geweest? Deel je ervaringen!