“prettig en comfortabel appartement”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Annelies ...
1 beoordeling
“prettig en comfortabel appartement”
Beoordeeld op 24 januari 2018 voor een verblijf in januari 2018

eigen terras met langskomende suikerdiefjes en troepialen, die suiker kwamen snoepen; vriendelijke wilde ezeltjes voor de deur; mooie rondritten mogelijk, als je beschikt over een auto; zoutpannen, flamingo's, onderwaterleven, papegaaien, ezels, geiten, leguanen; maar ook slavenhuisjes ..., goed voor de confrontatie met een niet zo mooi verleden; vriendelijke mensen; lekker lokaal en internationaal eten; kortom: een heerlijk verblijf!

28 jan 2018
Hartelijk dank voor deze goede recensie. Jullie waren erg prettige gasten en we hopen jullie nog eens terug te zien. Jullie zijn altijd van harte welkom in Casa Bonaire.
Joy en Helene
Roving738 ...
“Een aanrader!”
Beoordeeld op 30 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Wat ik fijn vond: Joy was een fijne, attente gastvrouw. Al ruim voor onze aankomst onderhield ze contact met ons en ze had goede adviezen over bv autohuur. Ze lijkt van alles dat op het eiland gebeurt op de hoogte en dat is fijn als je ergens voor t eerst komt en vragen hebt of gewoon nieuwsgierig bent:) Ook de communicatie met Helene verliep goed en vlot. Ik was bij aankomst toch nog positief verrast over de ruimheid van het appartement, ondanks dat de foto's een aardige weergave zijn. Het was erg(!) schoon en werd ook een keer schoongemaakt tijdens ons verblijf. Er was een hangmat! De tuin vol vogels en hagedissen en een gezellige kat uit de buurt. De airco in de slaapkamer. Prettige bedden naar mijn mening met mooi beddengoed. Heel fijn terras buiten waar we veel gezeten hebben. Fijne douche/badkamer (gelukkig niet zo'n klein douchestraaltje zoals ik dat soms wel eens heb meegemaakt op vakantie). Overal horren en traliewerk voor de ramen en deur. Ik vond het prettig dat het appartement een klein stukje van kralendijk lag, lekker rustig. Een auto (met airco) zou ik zeker aanbevelen bij dit appartement. Iets te drinken lag bij aankomst al in de koelkast. Evenals prachtige bloemen in een vaas. Dat was een fijn ontvangst. Ik heb lang nagedacht over verbeterpunten maar heb deze niet kunnen vinden! Ik moest wel even wennen aan de blaffende hondjes in de buurt die zo nu en dan aanslaan. Ik sluit niet uit dat ik nog eens terug ga! En raad dit appartement ten zeerste aan.

30 okt 2017
Heel erg bedankt voor deze mooie review! We zien jullie graag weer terug.
Jacquelin ...
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
“Top!”
Beoordeeld op 14 september 2017 voor een verblijf in september 2017

Wat een fijne plek! Het appartement is ruim, schoon en gezellig ingericht. Lagoen Hill ligt net iets verder van het centrum van Kralendijk, maar op Bonaire betekent dit nog steeds maar 7 minuten rijden. Dat is dit appartement zeker waard! Beheerster Joy is geweldig. Zij heeft ons regelmatig tips gegeven over mooie plekken en leuke evenementen om te bezoeken. Wij hebben genoten en komen graag terug. Bedankt!

20 sep 2017
Heel hartelijk bedankt voor deze TOP recensie! We kijken er naar uit jullie weer te mogen ontvangen want jullie waren erg fijne gasten.
Tot ziens
Sonja S
1 beoordeling
“Geweldig appartement in een rustige omgeving”
Beoordeeld op 19 juli 2017 voor een verblijf in juni 2017

Een mooi, schoon en ruim appartement in een rustige buurt in Lagoen Hill. Ik heb mij daar prima vermaakt en Joy was heel vriendelijk en gastvrij. Tweede dag verdwaald en Joy had mij weer naar het appartement gebracht. Top! Het appartement zit vrijwel in de buurt van kralendijk en supermarkten. Ik kom hier zeker weer terug en kan het iedereen aanraden!

Je leeftijdgroep 35-49
19 jul 2017
Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Je was een fijne gast en wij ontvangen je graag weer terug.
Helene en Joy
Michel d
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Zeker voor herhaling vatbaar”
Beoordeeld op 23 april 2017 voor een verblijf in maart 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Mooi appartement, schoon en zeer ruim. Keuken met alles wat je nodig hebt. Kan het iedereen aanraden. Rustig gelegen, met enkele minuten ben je bij de supermarkt en het strand. Fantastische gastvrouw, vriendelijk en zeer behulpzaam.

26 apr 2017
Wat goed te horen dat het verblijf zo goed bevallen is en dank je wel voor deze goede review.
Zien we je nog eens terug?
Joy & Helene,
Casa Bonaire
dodge3
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Super huis”
Beoordeeld op 27 maart 2017 voor een verblijf in maart 2017

Het is net of je thuis komt maar dan altijd in de zon vond alles super van de douche tot aan de keuken heerlijke veranda en de rust heerlijk .

Je leeftijdgroep 35-49
1 apr 2017
Heel veel dank voor deze geweldige review. We doen ons best om alles tiptop in orde te houden voor onze gasten. Tot volgende keer?
Monique44 ...
Enschede, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Leuk huisje!”
Beoordeeld op 14 januari 2017 voor een verblijf in december 2016

Leuk huisje in woonwijk op Bonaire.
Alles wat je nodig hebt is aanwezig, en de plek is mooi centraal.
Van hieruit kun je alle kanten op, huur auto is wel aan te bevelen.
Gastvrouw Joy heeft ons zeer goed ontvangen! En als er iets is kun je haar altijd contacten.

16 jan 2017
Dank je wel voor deze fijne review. Jullie waren zeer prettige gasten en we zien jullie graag weer terug.
CasaBonaire
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren