“Geweldig appartement in een rustige omgeving”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Sonja S
1 beoordeling
“Geweldig appartement in een rustige omgeving”
Beoordeeld op 19 juli 2017 voor een verblijf in Juni, 2017

Een mooi, schoon en ruim appartement in een rustige buurt in Lagoen Hill. Ik heb mij daar prima vermaakt en Joy was heel vriendelijk en gastvrij. Tweede dag verdwaald en Joy had mij weer naar het appartement gebracht. Top! Het appartement zit vrijwel in de buurt van kralendijk en supermarkten. Ik kom hier zeker weer terug en kan het iedereen aanraden!

Je leeftijdgroep 35-49
19 jul 2017
Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Je was een fijne gast en wij ontvangen je graag weer terug.
Helene en Joy
Michel d
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Zeker voor herhaling vatbaar”
Beoordeeld op 23 april 2017 voor een verblijf in Maart, 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Mooi appartement, schoon en zeer ruim. Keuken met alles wat je nodig hebt. Kan het iedereen aanraden. Rustig gelegen, met enkele minuten ben je bij de supermarkt en het strand. Fantastische gastvrouw, vriendelijk en zeer behulpzaam.

26 apr 2017
Wat goed te horen dat het verblijf zo goed bevallen is en dank je wel voor deze goede review.
Zien we je nog eens terug?
Joy & Helene,
Casa Bonaire
dodge3
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Super huis”
Beoordeeld op 27 maart 2017 voor een verblijf in Maart, 2017

Het is net of je thuis komt maar dan altijd in de zon vond alles super van de douche tot aan de keuken heerlijke veranda en de rust heerlijk .

Je leeftijdgroep 35-49
1 apr 2017
Heel veel dank voor deze geweldige review. We doen ons best om alles tiptop in orde te houden voor onze gasten. Tot volgende keer?
Joy & Helene
Monique44 ...
Enschede, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Leuk huisje!”
Beoordeeld op 14 januari 2017 voor een verblijf in December, 2016

Leuk huisje in woonwijk op Bonaire.
Alles wat je nodig hebt is aanwezig, en de plek is mooi centraal.
Van hieruit kun je alle kanten op, huur auto is wel aan te bevelen.
Gastvrouw Joy heeft ons zeer goed ontvangen! En als er iets is kun je haar altijd contacten.

16 jan 2017
Dank je wel voor deze fijne review. Jullie waren zeer prettige gasten en we zien jullie graag weer terug.
Joy & Helene
CasaBonaire
PaulineCu ...
Curaçao
“Geweldig verblijf”
Beoordeeld op 26 augustus 2015 voor een verblijf in Augustus, 2015

Heerlijk op de wind gelegen huis waarvan wij de studio hadden gehuurd. De studio is fris ingericht met prima bed en volledige keuken. Ook de badkamer met schone en voldoende handdoeken voldoet. Bij aankomst een leuk ontvangst gehad voor de 50e verjaardag van mijn man! Zeer gastvrij! Alles te bereiken op de scooter en fantastisch eiland om te mountainbiken. Genoten!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De rust en locatie van het huis
Minpunten: helaas had iemand gerookt in de studio
Reisgroep: Partner
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
maria m
Curaçao
“'Weer genoten!'”
Beoordeeld op 25 mei 2015 voor een verblijf in Maart, 2015

In 2007 al eens in Casa Bonaire verbleven, toen met onze tienerdochters. In 2015 terug met z'n tweeen en wederom genoten. Het appartement is praktisch ingericht, ruim en netjes onderhouden en had blijkbaar net een upgrade ondergaan, dat was gezellig binnenkomen. We voelden ons er meteen weer welkom en thuis! Bonaire was wederom relaxed en heeft er lekkere nieuwe eettentjes bij. We gaan zeker nog eens terug! : )

Marjolein ...
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
“Aanrader !!!”
Beoordeeld op 21 mei 2015 voor een verblijf in Mei, 2015

Tijdens ons lang weekendje Bonaire verbleven in de studio Casa Bonaire. Ruimte te over, een heerlijk terras, keurige en schone badkamer en een keuken welke van alle gemakken is voorzien.
Het zwembad waar je een lekker duik kunt nemen of kunt chillen ligt tegenover de studio.
De wijk 'Lagoen Hill' ligt op ca. 5 autominuten van Kralendijk en is dus prima te bereiken.
En last but not least: Gastvrouw Joy is een toppertje !
Tot de volgende keer !

Reisgroep: Partner
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren