“Leuk huisje!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Leuk huisje!”
Beoordeeld op 14 januari 2017 voor een verblijf in December, 2016

Leuk huisje in woonwijk op Bonaire.
Alles wat je nodig hebt is aanwezig, en de plek is mooi centraal.
Van hieruit kun je alle kanten op, huur auto is wel aan te bevelen.
Gastvrouw Joy heeft ons zeer goed ontvangen! En als er iets is kun je haar altijd contacten.

Antwoord van management
16 jan 2017
Dank je wel voor deze fijne review. Jullie waren zeer prettige gasten en we zien jullie graag weer terug.
Joy & Helene
CasaBonaire
PaulineCu ...
Curaçao
“Geweldig verblijf”
Beoordeeld op 26 augustus 2015 voor een verblijf in Augustus, 2015

Heerlijk op de wind gelegen huis waarvan wij de studio hadden gehuurd. De studio is fris ingericht met prima bed en volledige keuken. Ook de badkamer met schone en voldoende handdoeken voldoet. Bij aankomst een leuk ontvangst gehad voor de 50e verjaardag van mijn man! Zeer gastvrij! Alles te bereiken op de scooter en fantastisch eiland om te mountainbiken. Genoten!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De rust en locatie van het huis
Minpunten: helaas had iemand gerookt in de studio
Reisgroep: Partner
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
maria m
Curaçao
“'Weer genoten!'”
Beoordeeld op 25 mei 2015 voor een verblijf in Maart, 2015

In 2007 al eens in Casa Bonaire verbleven, toen met onze tienerdochters. In 2015 terug met z'n tweeen en wederom genoten. Het appartement is praktisch ingericht, ruim en netjes onderhouden en had blijkbaar net een upgrade ondergaan, dat was gezellig binnenkomen. We voelden ons er meteen weer welkom en thuis! Bonaire was wederom relaxed en heeft er lekkere nieuwe eettentjes bij. We gaan zeker nog eens terug! : )

Marjolein ...
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
“Aanrader !!!”
Beoordeeld op 21 mei 2015 voor een verblijf in Mei, 2015

Tijdens ons lang weekendje Bonaire verbleven in de studio Casa Bonaire. Ruimte te over, een heerlijk terras, keurige en schone badkamer en een keuken welke van alle gemakken is voorzien.
Het zwembad waar je een lekker duik kunt nemen of kunt chillen ligt tegenover de studio.
De wijk 'Lagoen Hill' ligt op ca. 5 autominuten van Kralendijk en is dus prima te bereiken.
En last but not least: Gastvrouw Joy is een toppertje !
Tot de volgende keer !

Reisgroep: Partner
Moniqueam ...
Amsterdam, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Ultiem genieten in the caribbean!”
Beoordeeld op 29 april 2015 voor een verblijf in September, 2014

Wij hebben hier met 3 vrienden rondgebracht. Echt genieten hoor! Erg fijne sfeer, veel prettiger dan in een resort! Terwijl je hier ook nog het gemak hebt van een zwembad (even weg oversteken)

Abosluut een aanrader! Sowieso het hele eiland is echt heel leuk om een keer te bezoeken!

Maran V
Sliedrecht, Nederland
1 beoordeling
“Geweldig eiland en mooi appartement!”
Beoordeeld op 28 april 2015 voor een verblijf in Augustus, 2014

Deze accommodatie was echt geweldig vertoeven. We hebben lekker gebruik kunnen maken van het zwembad.
De douche was lekker en de keuken ook ideaal om een keertje zelf eten te koken. We hebben heerlijk gebruik gemaakt van het balkon.
Echt een aanrader!

angelique ...
Haghorst, Nederland
“Heerlijke vakantie”
Beoordeeld op 20 april 2015 voor een verblijf in Januari, 2015

Een leuke plek, waar je kan genieten van de rust.
Het is ideaal om met 2 koppels te gaan en beide huisjes te huren.
Er is een zwembad aan de overkant van het huisje waar je onbeperkt gebruik van kan maken.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De rust op het park
Minpunten: Geen minpunten
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren