“Als of je in Italie bent!”
Beoordeling van Italy in the World

Italy in the World
Geclassificeerd als nr. 9 van 139 Restaurants in Kralendijk
Keukens: Italiaans
6 maart 2018 beoordeeld

Na een dag strand met toeval in dit zaakje gekomen, we werden super vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. En we waren meteen onder de indruk van de kaart, de mooie zaak en sfeer die er heerst. Boven verwachting goed, en de gastvrijheid is onbeschrijfelijk!

28 februari 2018 beoordeeld

Eind januari zijn we met z'n tweeën wezen eten. We kwamen van het strand, waren er niet echt op gekleed, maar de super vriendelijke eigenaresse, Cristina, zei dat het geen probleem was. Het was echt super! Als je van Italiaans eten houdt en bent op Bonaire dan moet je hier geweest zijn. Er is meer dan genoeg keuze aan wijn en er staan zoveel lekkere pasta's op de kaart dat je ze het liefst allemaal wil bestellen. Het is een super leuk en knus restaurant en we zijn fantastisch geholpen door Cristina. Als we ooit nog op Bonaire zijn komen we hier zeker terug.

22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op en top Italiaans. Alle ingrediënten komen uit Italië. Omdat te importeren zal best duur zijn. Maar om dan zulke prijzen te vragen voor een bord pasta. De kaart is aardig. Alleen de hoofdgerechten is alleen maar pastas. Er staat maar een vlees gerecht op de kaart. Wij begonnen met een gedeelte antipasto van de chef. Zeker niet onaardig. Lekkere Italiaanse hapjes. Daarna een tagliatelle met champignon saus. Matig melige smaak. De pasta was volkoren. Het andere gerecht was tagliatini met truffel saus. Heerlijk! Daarna een kaasplank met heerlijke echte Italiaanse kazen. Wat zeker de moeite waard is, is de wijnkaart. Wij kozen een wijn uit Puglia. Zeer verrassend. Erg lekker. Daarna een goede espresso. We kregen van het huis een glaasje limoncello. Gezellige avond. Maar het is wel prijzig. Bediening kan professioneler.

22 december 2017 beoordeeld

Leuke inrichting, vriendelijke bediening en ook weer heel goed eten. Heerlijk gewoon. Wel buiten Kralendijk maar geen probleem.

23 augustus 2017 beoordeeld

Je zit in een Italiaans wijnhuis temidden van allerlei zorgvuldig opgestapelde kisten wijn te dineren.
de keuken is ronduit geweldig en de prijs/prestatie van het eten is zondermeer goed te noemen.

Reizigers die Italy in the World bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

In Italy in the World geweest? Deel je ervaringen!