“Prima locatie op Bonaire”
WIFI table
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
WIFI table
porch
Ocean and dive shop very close!
Easy entry
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Marielle ...
Brummen, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Prima locatie op Bonaire”
Beoordeeld op 31 oktober 2015 voor een verblijf in Oktober, 2015

Een toplocatie op Bonaire! Mooi uitzicht en dicht bij winkeltjes en de boulevard. Een studio pal naast het zwembad. De studio zelf bestaat uit een ruime slaapkamer met kleine keuken en een badkamer. De bedden slapen prima. de keuken was niet heel schoon, maar we konden ons redden voor het maken van een ontbijtje. Het terras is klein en het kunststof meubilair wat minder prettig, maar we hebben veel gebruik gemaakt van de prima ligstoelen van het zwembad.

Reisgroep: Uitgebreide familie
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
John H
Niveau 4 bijdrager
41 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“stoffig Caraïbisch”
Beoordeeld op 29 oktober 2015 voor een verblijf in Mei, 2015

Ontvangst anoniem, sleutel ligt in een locker. Geen beheerder op aankomstdag. de chauffeur wees ons de studio. En zoek het maar uit. Bed, keukentje, douche met toilet en tv aan de wand, terrasje voor twee. Direct aan zwembad. Kamer en sanitair slechts 1 maal gecleand gedurende de week. beheer was alleen in de ochtend aanwezig. Het was groezelig, randje om het zo te noemen. Voorzieningen: een Chinese supermarkt op 300m lopen voor de eerste inkopen. Prima voor duikers en snorkellaars maar niet om aan de pool te zitten. De leguanen zwommen in de pool en deden hun behoefte op de rand. Misschien hoort het erbij.

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de vriendelijkheid
Minpunten: de snelheid van oplossen
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
6 nov 2015
Hallo John,
Ik weet niet waarom je een review bij deze studio (#16) op Hamlet hebt gezet. Dit is een particuliere woning,, die verhuurt wordt via hamletstudio.nl en niet via het resort en ik weet 100% zeker, dat jij daar niet hebt gezeten. Het zou fijn zijn, als je TripAdvisor verzoekt om deze review te verwijderen. Bedankt voor de medewerking!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren