Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 104
PricelineUS$ 100
Hotels.comUS$ 104
TravelocityUS$ 104
eDreamsUS$ 100
Orbitz.comUS$ 104
Beoordeeld op 9 januari 2019

Locatie an sich was prima. De kamer rook naar eten, de koelkast was vies en verroest (werd wel ter plekke schoongemaakt). Douche was heerlijk maar over all geen plek voor een verblijf van langer dan 1 nacht. Uitzicht op een vuilstortplaats.

Nadeel was dat bij uitchecken om 11 uur in de ochtend (en een vlucht terug pas om 23 uur in de avond) The Lodge geen faciliteit had (of bood) om je koffer even op te slaan. Volgens hen hadden ze hier geen ruimte voor, zelfs geen bezemkast. Jammer. Geen aanrader.

Kamertip: Wij sliepen aan de straatkant maar geen last gehad van verkeer.
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 3 juni 2017 via mobiele applicatie

Top eigenaren ! En mooie schone kamers tegen een mooie prijs! Nabij het centrum ! Super markt om de hoek. Benzine pomp zit een straat verderop. Divi flamingo hotel en casino op een straat verwijderd en de boulevard ook! Dus echt top!

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 mei 2017

Een ideaal verblijf nabij het centrum van Klarendijk, Heel vriendelijk personeel en gastvrij. Mooie ruime kamer voor een zeer goede prijs kwalteitverhouding.
De binnenplaats die gedeeltelijk overdekt is leent zich bij uitstek om 's morgens koffie te drinken of op een zwoele avond een tropisch drankje te doen.

Kamertip: Mooi nabij centrum, alles is lopend bereikbaar.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 1 december 2016 via mobiele applicatie

Leuk verblijf, centraal. Snel bij het strand en centrum van Kralendijk. Ook twee supermarkten in de buurt. Diverse vervoermiddelen zijn ook beschikbaar. Daarnaast is het personeel van the Lodge erg behulpzaam en flexibel. Aanrader!

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 november 2016 via mobiele applicatie

gratis ophalen AirPort.aankomst heel prettig welkom+lekker kopje koffie.Checkin heel soepel.Aankomst kamer alles netjes schoon, waren voldoende handdoeken,wel wat sober.Alles wat nodig was,was aanwezig,misschien niet helemaal in verhouding met nachtprijs.Centraal by centrum kralendijk.Personeel erg vriendelijk behulpzaam wanneer ze aanwezig waren!Neem eigen strandhanddoek mee&adapters mocht j geen 110 volt opladers hebben!!Ook daar werd een ok oplossing aangeboden door bij bar op te laden,al was dat natuurlijk niet optimaal, aangezien j steeds apparaten moet laten liggen nu bar.Bij m'n weg terug naar huis, helaas wat pech met m'n vlucht.moest 1 nacht langer op BON blijven Maar zelfs om 0.00 snachts was personeel in BON en eigenares in NL ontzettend behulpzaam met inchecken van onvoorziene gasten!Incl. heerlijk ontbijt, dat last minute voor ons nog geregeld werd!
Conclusie;
Top verblijf!!
Fijne staff
Enkele mankementen in kamer
Prijs/kwaliteit mag beter
Centraal centrum én supermarkt
Verhuur vervoer
Gratis AirPort shuttle
Bedankt Dana, Jacqueline en Willem!!

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde alleen