“Een echte aanrader!”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
7 mei 2017 beoordeeld

van tevoren al bekeken waar je goed vegetarisch kunt eten. Kwam uit bij GoGreen. Het kostte enige overredingskracht om mijn andere 3 reisgenoten zover te krijgen om met me mee te gaan. Gereserveerd voor het diner. Absoluut een aanrader. Ik vond het bijna jammer dat Tina ook nog een vis-curry had gemaakt voor de niet-vegetariërs, wat ze dan ook geheid kozen. De rest was gelukkig wel vegetarisch. Een goede stek, eten wat met passie is gemaakt en de bediening was top. Het gaat er allemaal wel net even anders dan in de gebruikelijke restaurants, maar dat is juist de charme. Een heerlijke, beetje chaotische dochter die helpt in de bediening, lekker ongecompliceerd. Er wordt een diner van 4 gangen gemaakt, dus eten wat de pot schaft. Heerlijk! Als ik ooit nog weer een keer naar Bonaire ga, kom ik hier zeker terug. Ook lekkere live muziek.

tina w, Owner van Go Green, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Thank you!

15 april 2017 beoordeeld

Bijzonder eten met liefde gemaakt. Is een ayurvedische keuken gekoppeld aan een bedrijf. Diner alleen op vrijdag mogelijk en de bediening is van goede wil maar wel chaotisch. Er werd gezongen door een meisje wat ook in de bediening werkt was leuk en gezellig.

1 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geluk dat we net die ene avond kwamen dat er diner geserveerd wordt. Een mooi verlicht terras met mooie muziek van een meisje met een prachtige stem en gitaar. Er is 1 menu , dus je eet wat de pot schaft, maar daar is niets mis mee. Heerlijk eten waarbij er zelfs voor iemand die geen vegetariër is de keuze voor kip curry is. Ik probeerde de vegetarische curry en die was super lekker. Alles is zo mooi gekruid. Tina , de eigenaresse en kok heeft o.a. koken als hobby. Ze weet heel veel van voeding en maakt een verantwoord menu waar alles in zit wat je nodig hebt en ook nog eens super lekker is. De broodpudding was heerlijk.
Lieve mensen die dit beheren/ eigenaar zijn. We namen graag het telefoonnr mee om om ook eens een massage af te spreken.

tina w, Owner van Go Green, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 april 2017

The pleasures was mine to have you as our guest!

31 januari 2017 beoordeeld

Vanmiddag heerlijk vegetarisch gegeten, menu van de dag geïnspireerd op de Indiase keuken. Voor en hoofdgerecht van verse ingrediënten.

tina w, Owner van Go Green, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2017

Thank you gjwesterman for your review. Glad to hear you enjoyed our lunch.

11 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super lekker eten en eindelijk echt vegetarisch. Eigenaresse is leuke en inspirerende vrouw. Je proeft de passie in haar gerechten

Reizigers die Go Green bekeken, bekeken ook

In Go Green geweest? Deel je ervaringen!