Beoordeeld op 12 maart 2017

Mooi appartement, heel schoon. Rustig gelegen. 10 minuten lopen van centrum Kralendijk.
Heerlijk ontbijt .Zwembad voor de deur. Kleinschalig. vriendelijke en behulpzame eigenaar. Regelt ook de tours voor je.

Kamertip: begane grond goed bereikbaar
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 4 januari 2016 via mobiele applicatie

Sonrisa is een 10 kamer boutique hotel op loopafstand van de winkelstraat en de watertaxi naar paradijs - Klein bonaire island en 5 minuten van het vliegveld. Viktor, de manager, is heel vriendelijk en hulpzaam, hij zorgt voor een super ontbijt - zijn omlettes zijn tegenwoordig wereldberoemd:) op de laatste dag, Hij liet ons tot laat in de dag verblijven en genieten van de zwembad- probeer maar late check out bij een groot chain hotel! We zullen er zaker terug komen.

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 4 november 2015 via mobiele applicatie

Hele vriendelijke manager! Elke ochtend een heerlijke ommeletje voor ons gebakken! Goeie koffie, schone ruime kamers! Elke dag worden de kamers schoon gemaakt. Een klein maar prima hotel. Kortom een prettig verblijf.

Datum van verblijf: november 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 september 2013 via mobiele applicatie

Fijn klein complex waarbij er in de ochtend staff is. Deze smeren je ontbijt. Kamers zijn zeer netjes en schoon. Het zijn wel meer hotelkamers dan appartementen. Geen keuken aanwezig, wel koelkast. Ligging is helemaal Top. Ik zou hier meteen weer boeken. Staff is vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen geen commissie op trips waardoor jij korting krijgt.

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 5 mei 2010

Het is een klein hotel, dichtbij het vliegveld, en dicht bij het centrum. Moderne kamer, niet te groot, maar comfortabel. Mooie tuin met zwembad. Vriendelijke sfeer en persoonlijke aandacht.

Datum van verblijf: mei 2010
  • Reistype: Reisde voor zaken