“Super !”

Keukens: Cubaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is heel geschikt voor gasten net kinderen , het is gelegen aan een plein waar kinderen zich kunnen vermaken.
Het terras is ruim , heerlijke stoelen , gezellige verlichting en zeer vriendelijk personeel.
De bar is zeer gezellig , niet groot maar wel erg gezellig.
Het menu kaart biedt veel mogelijkheden , mooie wijnkaart , kortom zeer de moeite waard , tip .... wel reserveren !

Datum van bezoek: juli 2018

29 juni 2018 beoordeeld

's avonds is het prima vertoeven op het terras
wij waren er in NL mei vakantie, gelukkig zijn er dan veel kinderen op het eiland, onze enige dochter/kind kon naar hartelust spelen op het grote plein met kindjes uit andere gezinnen die hier ook aan het eten waren
Cuba Compagnie heeft verschillende events zoals dansavonden, welke wij niet kunnen beoordelen (niet geweest)
maar diner/avond eten vinden wij gemiddeld qua kwaliteit, doch prijs technisch klopt het dan wel
al met al hadden we een lekkere gevulde maag en dochterlief was happy met de avond, het spelen duurde wat langer, dus wij als ouders hadden tijd voor een extra glas wijn en dat was ook prima :-)

Datum van bezoek: mei 2018
28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie twee keer lekker gegeten op dit gezellige terras. Prima kwaliteit/prijs verhouding en vriendelijke bediening. Aanraders: de Japanse salade, het trio van tonijn of de steak tatare.

25 juni 2018 beoordeeld

Vlotte bediening, vriendelijk personeel. Gevarieerde kaart. Goede prijs/kwaliteit.
Donderdagavond is het salsa-avond. Gemoedelijke sfeer, iedereen loopt hier voor uit, een heerlijk avondje dansen

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na aanraden van het hotel hier gegeten, normaal gaan we op vakantie nooit 2x naar hetzelfde restaurant terug maar toch gedaan, op en top eten, personeel heel vriendelijk en bezorgt je ook een lach op het gezicht.
Zeker een aanrader

Reizigers die Cuba Compagnie bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

In Cuba Compagnie geweest? Deel je ervaringen!