“Heerlijk gegeten”

Keukens: Cubaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten, op het terras, met zacht windje.
Eten ziet er zeer verzorgd uit en is erg lekker.
Vriendelijke bediening, die ook steeds het glas water bijvult.
Aanrader

Een TripAdvisor-lid
11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf 2x bij deze kleurrijke eetgelegenheid geweest, heerlijk gegeten en ook complimenten voor het team, gezelligheid met een grap en een grol. Volgende keer komen we zeker weer.

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. We zaten vooraan op het terras waardoor we ook nog lekker wat wind meekregen. Het personeel is bijzonder vriendelijk met aandacht voor de gasten. Het eten was qua prijs / kwaliteit prima in balans. De supersaté is echt supergroot. Het was wat veel, maar wel erg lekker.

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na mooie dag op eiland hier gegeten. Echt prima kwaliteit voor een betaalbare prijs. Lekkere catch of the day die erg goed was klaar gemaakt. Erg vriendelijke bediening, kan me zomaar voorstellen dat we hier nog een keer gaan eten! Aanrader.

9 oktober 2017 beoordeeld

Wat een top tent! Meerdere keren gegeten en elke keer weer een feestje. Niks geen haast dus een heerlijke relaxte avond. De teriyaki is zeker een aanrader maar ook de catch of the day (in ons geval tonijn) was heerlijk. En het pina colada dessert....om je vingers bij af te likken. Kortom....ga het ervaren.

Reizigers die Cuba Compagnie bekeken, bekeken ook

In Cuba Compagnie geweest? Deel je ervaringen!