• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 194 per nacht.

Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Divi Flamingo Beach Resort and Casino(Kralendijk)
Gratis annuleren tot 22/07
  • Bar/lounge
  • Gratis parkeren
Caribbean Club Bonaire(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Sand Dollar Condominiums(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
GOOOD Resort(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Eden Beach Resort(Kralendijk)
Gratis annuleren tot 22/07
Travelocity
  • Gratis parkeren
Harbour Village Beach Club(Kralendijk)
7 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij (vriendin en ik) hebben een week in een "bungalow" van Bonaire fun verbleven. Het was een 1 kamer huisje, met daarbij een keuken die uitgebreider was qua keukengerei dan we hadden verwacht. Hierdoor hebben we ook enkele malen "thuis" geluncht. Het complex is niet direct aan zee gelegen, maar is wel erg dichtbij. Daarnaast is ook het centrum van Kralendijk op loopafstand (circa 15 minuten denk ik).
Bij Bonaire Fun hoort ook een bar genaamd De Dive Hut. Hier worden regelmatig bbq's of andere eetavonden verzorgd. Ik zou iedereen aanraden hier aan deel te nemen. Het is lekker, niet duur en het is makkelijk contact maken met andere gasten en/of locals. Het personeel is verder top en erg behulpzaam.
Het is voor ons echt een topverblijf geweest en voor iedereen die op zoek is naar een ongedwongen sfeer, zou ik deze plek zeker aanraden!

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
27 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig complex. Vooral geschikt voor duik liefhebbers, maar ook om van daaruit Bonaire te ontdekken. Jacqueline en collega zijn nooit te beroerd uitleg te geven en de weg te wijzen. Voor iedereen die geen prijs stelt op grote hotels, maar liever in een gezellig appartement zit een aanrader!
Gr. Theo en Addy

Verbleef: december 2014, reisde met een partner
1 november 2013 beoordeeld

Prima plek om te logeren i Kralendijk, goed verzorgde apartementen, gezellige bar in de Dive hut en uitbaters die er alles aan doen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Ook de maaltijden die worden geserveerd zijn prima in orde.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met vrienden
4 maart 2013 beoordeeld

Afgelopen februari ruim 2 weken te gast geweest in BonaireFun bij Roland en Irene en een heerlijke, relaxte en gezellige tijd gehad.
De studio is prima en leuk ingericht. Alles wat je nodig hebt: airco, goed bed, goede douche en klein keukentje. De ligging is ook uitstekend: op loopafstand van "playa" ( Kralendijk) en dichtbij een gezellig strandje met strandbedjes , een bar/restaurant , een duikclub en een prachtige onderwaterwereld.
We vonden het ook heel leuk dat de appartementen/ studio's in een gewone en gemoedelijke buurt/straat liggen. Na een paar dagen krijg je het gevoel dat je er woont en de buren zeggen je gedag.
Behalve dat BonaireFun een verblijf met een goede prijs-kwaliteit verhouding biedt, is het ook supergezellig "thuiskomen" na een dagje strand, eiland verkennen, snorkelen e.d. aan de bar waar je kunt bijkletsen en lachen en waar regelmatig een barbecue wordt georganiseerd. Zo leer je iedereen een beetje kennen en hoef je niet perse weer het centrum in te gaan. Roland en Irene zijn aardig en behulpzaam. Hoewel er wegens de carnavaldrukte op het eiland geen auto meer te huur was, konden ze er toch een voor ons regelen. Verder zijn ze er altijd wel als je een vraag of verzoek hebt.
Kortom: voor ons een ideale plek om te logeren: of je nu op jezelf wilt zijn of een beetje onder de mensen; allebei is mogelijk . En... echt veel persoonlijker dan een of ander groot resort.

• Verbleef: februari 2013, reisde met een partner
16 juli 2012 beoordeeld

Alles gewoon uitstekend en relaxed !
En heel erg aardig dat je later mocht uitchecken zonder bijbetaling. Het tijdsverschil tussen KLM vertrek en uitchecktijd is nl. erg groot.

• Verbleef: mei 2012, reisde alleen