“Gezellig complex”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
BonaireFUN Appartments
Beoordeeld als nr. 20 van 50 bijzondere accommodaties in Kralendijk
7 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij (vriendin en ik) hebben een week in een "bungalow" van Bonaire fun verbleven. Het was een 1 kamer huisje, met daarbij een keuken die uitgebreider was qua keukengerei dan we hadden verwacht. Hierdoor hebben we ook enkele malen "thuis" geluncht. Het complex is niet direct aan zee gelegen, maar is wel erg dichtbij. Daarnaast is ook het centrum van Kralendijk op loopafstand (circa 15 minuten denk ik).
Bij Bonaire Fun hoort ook een bar genaamd De Dive Hut. Hier worden regelmatig bbq's of andere eetavonden verzorgd. Ik zou iedereen aanraden hier aan deel te nemen. Het is lekker, niet duur en het is makkelijk contact maken met andere gasten en/of locals. Het personeel is verder top en erg behulpzaam.
Het is voor ons echt een topverblijf geweest en voor iedereen die op zoek is naar een ongedwongen sfeer, zou ik deze plek zeker aanraden!

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner

27 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig complex. Vooral geschikt voor duik liefhebbers, maar ook om van daaruit Bonaire te ontdekken. Jacqueline en collega zijn nooit te beroerd uitleg te geven en de weg te wijzen. Voor iedereen die geen prijs stelt op grote hotels, maar liever in een gezellig appartement zit een aanrader!
Gr. Theo en Addy

Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
1 november 2013 beoordeeld

Prima plek om te logeren i Kralendijk, goed verzorgde apartementen, gezellige bar in de Dive hut en uitbaters die er alles aan doen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Ook de maaltijden die worden geserveerd zijn prima in orde.

• Verbleef: Oktober, 2013, reisde met vrienden
4 maart 2013 beoordeeld

Afgelopen februari ruim 2 weken te gast geweest in BonaireFun bij Roland en Irene en een heerlijke, relaxte en gezellige tijd gehad.
De studio is prima en leuk ingericht. Alles wat je nodig hebt: airco, goed bed, goede douche en klein keukentje. De ligging is ook uitstekend: op loopafstand van "playa" ( Kralendijk) en dichtbij een gezellig strandje met strandbedjes , een bar/restaurant , een duikclub en een prachtige onderwaterwereld.
We vonden het ook heel leuk dat de appartementen/ studio's in een gewone en gemoedelijke buurt/straat liggen. Na een paar dagen krijg je het gevoel dat je er woont en de buren zeggen je gedag.
Behalve dat BonaireFun een verblijf met een goede prijs-kwaliteit verhouding biedt, is het ook supergezellig "thuiskomen" na een dagje strand, eiland verkennen, snorkelen e.d. aan de bar waar je kunt bijkletsen en lachen en waar regelmatig een barbecue wordt georganiseerd. Zo leer je iedereen een beetje kennen en hoef je niet perse weer het centrum in te gaan. Roland en Irene zijn aardig en behulpzaam. Hoewel er wegens de carnavaldrukte op het eiland geen auto meer te huur was, konden ze er toch een voor ons regelen. Verder zijn ze er altijd wel als je een vraag of verzoek hebt.
Kortom: voor ons een ideale plek om te logeren: of je nu op jezelf wilt zijn of een beetje onder de mensen; allebei is mogelijk . En... echt veel persoonlijker dan een of ander groot resort.

• Verbleef: Februari, 2013, reisde met een partner
16 juli 2012 beoordeeld

Alles gewoon uitstekend en relaxed !
En heel erg aardig dat je later mocht uitchecken zonder bijbetaling. Het tijdsverschil tussen KLM vertrek en uitchecktijd is nl. erg groot.

• Verbleef: Mei, 2012, reisde alleen
4 juli 2011 beoordeeld

We hebben voor de derde keer Bonaire gedaan. Deze keer Bonaire Fun bij Roland en Irene. Echt FUN en een aanrader voor iedereen. We voelden ons meteen thuis en aan het einde kwam Irene ons zelfs uitzwaaien op Flamingo Airport. Echt super. Roland en Irene, ga zo door!!

• Verbleef: Februari, 2011, reisde met een partner
6 december 2010 beoordeeld

Een paradijselijk plekje op Bonaire. Erg leuke appartementen met een prachtig uitzicht vanaf het giga dakterras. Omdat je op loop afstand van de boulevard zit kun jeal binnen enkele minuten genieten van het prachtige onderwaterleven. De hartelijke eigenaren zullen je met raad en daad bijstaan.

• Verbleef: November, 2010, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Kralendijk bekeken
The DiveHut
El Encanto Boutique Hotel
nr. 21 van 50 in Kralendijk
20 beoordelingen
Prijzen weergeven

In BonaireFUN Appartments geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over BonaireFUN Appartments

Adres: Kaya Dialma 12, Kralendijk 1111, Bonaire
Locatie: Caraïben > Bonaire > Kralendijk
Voorzieningen:
Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 20 van 50 bijzondere accommodaties in Kralendijk
Prijsklasse: € 82 - € 128 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — BonaireFUN Appartments 3*
Aantal kamers: 12
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij BonaireFUN Appartments met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?