“Piertafel”

Geclassificeerd als nr. 27 van 139 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitzicht en locatie ge wel dig! Eten en bediening gewoon goed! Aanrader is wel : de piertafel tijdens zonsondergang wauw!! Super romantisch en spectaculair!

30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie was mooi, aan het water met een mooi uitzicht.
Bediening was niet kundig, wist niks meer over elke soort vis te vertellen dan dat het een wel of niet lokale vis was.
Ook over de wijnen kon niks extra’s verteld worden.
Een broodje van het huis werd 2,50 voor gerekend, aangezien wij glutenvrij eten, en dit dus duurder is voor hen? Bied dan ook niet iets van het huis aan.
Hoofdgerecht was zeebaars, smaak goed. Wel prijzig.
Ook een klein aanbod aan bier, met enkel een Heineken pilsje, een Amstel Bright en een Corona.

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom een bezoek aan Sebastian gebracht. Laten verrassen door een nieuwe kaart. Niet alles was nieuw wat erop stond maar toch weer wat variatie op het oude. Heerlijke gerechten gekozenen wederom ons laten verrassen door de kwaliteit, heel goed!

24 juli 2018 beoordeeld

Mooie locatie aan zee en wij hebben heerlijk gegeten. Alleen vonden wij de prijs/kwaliteit niet in verhouding. Voor hetgeen wat je kreeg vonden wij het erg prijzig. Dit was jammer. Wij zijn bereid om best wat geld te betalen voor eten, maar dan moet het wel in verhouding tot elkaar liggen. Dat was in dit geval niet zo. Vonden wij jammer.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super verrassing om op de pier te mogen eten, omringd door tarpons onder ons! We voelden ons echt koninklijk verwend!

Reizigers die Sebastian's Restaurant bekeken, bekeken ook

In Sebastian's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!