“Juweeltje aan zee”

Geclassificeerd als nr. 27 van 139 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom een bezoek aan Sebastian gebracht. Laten verrassen door een nieuwe kaart. Niet alles was nieuw wat erop stond maar toch weer wat variatie op het oude. Heerlijke gerechten gekozenen wederom ons laten verrassen door de kwaliteit, heel goed!

24 juli 2018 beoordeeld

Mooie locatie aan zee en wij hebben heerlijk gegeten. Alleen vonden wij de prijs/kwaliteit niet in verhouding. Voor hetgeen wat je kreeg vonden wij het erg prijzig. Dit was jammer. Wij zijn bereid om best wat geld te betalen voor eten, maar dan moet het wel in verhouding tot elkaar liggen. Dat was in dit geval niet zo. Vonden wij jammer.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super verrassing om op de pier te mogen eten, omringd door tarpons onder ons! We voelden ons echt koninklijk verwend!

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is goed. Zondag kan je Italiaans eten. Ik vind de pizza’s echt erg lekker dan bij Sebastiaans. Ook de normale menukaart vind ik goed. Locatie is goed. Bediening is ook in orde! Prijs kan voor sommige mensen en groepen misschien erg tegenvallen. Prijzen zijn wel wat duurder. Maarja is wel een goed restaurant.

7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij dit restaurant.
Als voorgerecht hadden we vitello tonato en tuna shashimi, beide gerechten waren erg goed.
Mijn partner had wahoo met spicy spaghetti en deze was heerlijk al dente gekookt en heerlijk spicy. Zelf had ik tuna met een peper korst en ook deze was top.
Bediening, wijn en locatie waren allemaal goed en ze maken de beste koffie van het eiland.

Reizigers die Sebastian's Restaurant bekeken, bekeken ook

In Sebastian's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!