“Even lekker relaxen ”

Lac Bay
Geclassificeerd als nr. 7 van 65 dingen om te doen in Kralendijk
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de weinige stranden op Bonaire. Hier veel surfers. Bij Sorobon beach betaal je $15,00 per dag. Bij de rest zijn de bedjes gratis.

27 mei 2018 beoordeeld

Leuk strandje na een hobbelweg, maar mijn voorkeur gaar uit naar happy bay. Makkelijker bereikbaar en meer faciliteiten

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit Lac Bay kan je met Clearwater kayaktours een heel mooie tocht door de mangrove bossen maken. Wij waren met 6 personen varierend van 75 jaar tot 9 Jaar. Wij hebben veel geleerd over de mangrove en over de dieren we in. Daarnaast hebben we Geerlings naast Schilperoort gesnorkeld. Top locator. Ook kan je er lokaal voedsel kopen en way drinken. Er zij. Geen ligbedden en er is ook weinig schaduw.

De weg er naartoe is erg hobbelig. Duurt of wat langer of je moet een 4x4 hebben.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toplocatie
Mss wel de beste plaats ter wereld om te windsurfen zowel voor beginners tot gevorderde windsurfers.

Bekijk meer beoordelingen
16 april 2018 beoordeeld

Vogelobservatie en snorkelen zijn voor ons de redenen om Bonaire te bezoeken. Op weg naar de kayak plaats op de noordoever van Lac Bay, heb je al de mogelijkheid tot vogelobservatie. Ook verder bij de landtong en op de zuidelijke landtong bij de mangrove, goede plek voor vogelobservatie

In Lac Bay geweest? Deel je ervaringen!