Ikke
Roermond, Nederland

Glenn en Cleon zijn fantastisch!

4,0 van 5 bollen27 jul 2023 beoordeeld
Eden Beach bar en Beach bezocht. Helaas is de pier verwoest door een storm en mag deze pas hersteld worden na vergunning die ofcourse lang op zich laat wachten op Bonaire. Daardoor is het wat lastiger in en uit water te komen bij het strand. Maar de barboys Glenn en Cleon maakten veel goed door hun uitstekende service met een smile op hun gezicht! De locatie is bovendien perfect! Een feestje om te verblijven!
Datum van verblijf: juli 2023
Kamertip: Neem absoluut waterschoentjes mee!
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Go to your Happy Price
3.3 km van Eden Beach Resort Bonaire
Zwembad
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 24 juli 2023 via mobiele applicatie

Wij kwamen hier voor een dagje omdat we zelf niet echt een strand hebben bij ons appartement. We werden vriendelijk ontvangen nadat ik een mail had gestuurd en antwoord had gekregen dat wij gebruik konden maken van een dagpas. Er werd ons een heerlijk drankje aangeboden en we hebben daarna van een eenvoudige lunch genoten omdat de kaart nog niet helemaal compleet is. De middag hebben wij doorgebracht met snorkelen, de onderwaterwereld is meteen vanaf het begin geweldig! Wij lagen in een heerlijk bedje met dak en prachtig uitzicht op Klein Bonaire. En elke keer was Cleon weer daar om ons op onze wenken te bedienen, we hebben genoten, aanrader!

Beoordeeld op 24 juli 2023

Tijdens mijn verblijf aan het Eden Beach Resort heb ik echt heel erg genoten.

Ik ging met mijn beste vrienden naar het resort en ik moet zeggen dat wij het erg naar onze zin hebben gehad. Het eten was erg lekker, het strand ook, alles was perfect, maar het beste van alles, was toch wel de service die wij hebben meegekregen.

Onder andere, Glenn en Cleon, die hebben ons altijd gezelschap gegeven en waren heel vriendelijk en hulpzaam.

(Zelf zie ik ook dat anderen hetzelfde hebben meegemaakt dus dat is alleen maar een +punt ;))

Ons verblijf is zeker voor herhaling vatbaar! Ik hoop hier snel weer te komen.

Beoordeeld op 23 juli 2023

Top service bij cleon Eden beach erg fijne dagen gehad hier.

Beoordeeld op 23 juli 2023

Wat een ongeloofelijk mooie locaties om op vakantie te zijn!
Het personeel was super vriendelijke, en de accomodaties erg schoon.
Werd een aantal keer geholpen door een meisje genaamd “Elke” en we voelde ons direct thuis.
Echt een aanrader! Een ervaring om nooit te vergeten.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 22 juli 2023

Cleon en glen goede bartenders bij deze beach resort. We werden snel geholpen en de service was zeker goed, daarnaast hadden we een goede plek met een mooi uitzicht en de drankjes waren ook heel goed.