Gratis annuleren tot 24-10-21
Gratis annuleren tot 30-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
Hotels.comUS$ 192
PricelineUS$ 177
TravelocityUS$ 192
Beoordeeld op 5 augustus 2021 via mobiele applicatie

Fijn complex met mooi strand. Wij hadden een studio, dat zou ik zeker aanraden. Mooi ruim en met een keukentje. Keurig ingericht en een fijn terras. De airco werkt heel goed, de wifi iets minder. Bed is een beetje doorgezakt.
Strandstoelen zijn er altijd genoeg en genoeg moois te zien onder water.
Ik kom graag nog een keer terug.

Kamertip: Zeker een scooter of auto huren. En verstandig om al van te voren thuis te reserveren ivm grote schaarste is huurauto's en scooters.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 1 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wij kwamen daar om van het strand gebruik te maken. Ondanks de Corona een van de weinige stranden waar je als niet gasten wel welkom bent. Je mag gratis gebruik maken van de strandstoelen en toilet. Je kan hier ook de watertaxi naar klein Bonaire nemen.

Via een steiger kan je het water in waar veel vissen al onder de steiger zitten. Zowel links als recht van de steiger is veel te zien. Wij vonden het een van de betere plekken. Zelfs een octopus en een barracuda gezien hier.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 3 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij wilde graag hier boeken deze zomer. Gelukkig was de aanbieding weg en hebben we anders moeten boeken. Vandaag dachten we. We gaan dagje daar op t strand liggen. Zwembad leeg. Spice beach leeg en er wordt rondom het complex heel veel gebouwd.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 23 februari 2020

Dit was onze 3e x naar Eden Beach maar wat was het een teleurstelling dit jaar.
De kamers zijn ruim, bedden goed, badkamer groot genoeg maar de schoonmaak laat toch wel wat te wensen over.
Het team bij de receptie is super behulpzaam en proberen je bij vragen op alle kanten te helpen.
Bij het team van het restaurant (ontbijt) en de beachbar is het enthousiasme ver te zoeken en zijn op een paar bartenders na niet opgeleid in de horeca en zijn liever lui dan moe.
De bedjes op het strand zijn allemaal vies en doorgezakt en de parasols zijn bijna allemaal kapot.
Het is zo jammer dat deze mooie locatie wordt verwaarloosd waardoor wij hebben besloten voorlopig niet meer naar Eden Beach Resort te gaan.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 12 februari 2020

Mooi complex. Ruime mooie studio met leuk tuintje. Wel hele dag herrie van de compressor van de duikschool. Als dit verbeterd werd zou de beoordeling een dikke 10 zijn.Snorkelen op deze lokatie is super. Mooi strand. Goed schoongehouden door lieve dame. De meiden van de receptie zijn TOP, heel behulpzaam. De jongens en meiden achter de bar lijken er niet allemaal evenveel zin in te hebben.Kralendijk is goed aan te lopen. Veel leuke restaurants in de buurt.

Datum van verblijf: februari 2020