“Heerlijk appartement: kleinschalig en rustig.”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Don O
Nijmegen
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Heerlijk appartement: kleinschalig en rustig.”
Beoordeeld op 19 maart 2018 voor een verblijf in januari 2018

Een perfect appartement voor degene die van rust en kleinschaligheid houden. Ideaal voor duikers met een zeer kundige, humorvolle en enorm gastvrije gastheer.
Goede voorzieningen en lekker zwembad. En zit je ergens mee (bijvoorbeeld een kapot duikcomputer) Jack lost het op. een betere plek om te zitten is er niet!

ferdinand ...
Roelofarendsveen, Nederland
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heerlijke week”
Beoordeeld op 30 juli 2016 voor een verblijf in juli 2016

Een heerlijke week gehad bij Jack en Daphne. Bij aankomst een lekker drankje en de volgende dag zeer uitgebreide info over al het moois van Bonaire. Ook als niet-duikers veel bruikbare tips van Jack gekregen. Qua accommodatie is alles aanwezig, en wanneer iets ontbreekt dan wordt het alsnog geregeld. De honden zijn erg lief, en het gezamenlijk afscheidseten met de andere gasten was erg gezellig. En niet te vergeten de pop-quiz!
Jack en Daphne, nogmaals bedankt voor de fijne week en jullie zorgzaamheid!

Reisgroep: Tieners
Je leeftijdgroep 50-64
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Antwoord van management
31 jul 2016
Bedankt voor jullie review!! Hopelijk tot een volgende keer.
Bianca R
Grouw, Nederland
Niveau 3 bijdrager
10 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Prachtige accomodatie met 2 schatten van honden”
Beoordeeld op 21 juni 2016 voor een verblijf in juni 2016

Wij werden op het vliegveld opgehaald door de goedlachse Jack. Dat vonden wij al ontzettend prettig. Hadden wij niet eerder zo meegemaakt. Het apartement is volledig en uitgebreid ingericht. Mocht er iets ontbreken dan wordt dat indien mogelijk voor je geregeld. Het apartement is super schoon en het bed lag heerlijk. De honden Fins en Eclair zijn een heerlijk extraatje bij het apartement. Ze zijn super lief en goed opgevoed. Ze komen bijvoorbeeld niet op de terrassen of bij het zwembad. Wil je met ze knuffelen? Daar zijn ze altijd voor in. Jack is een top gastheer. Hij heeft zoveel tips gegeven over bijvoorbeeld de duikstekken. We hebben mede hierdoor pracht duiken gemaakt. Wij kunnen deze acommodatie zeker aanbevelen! Zelf gaan we zeker nog een keer terug komen.

agoroorda
Grouw, Nederland
1 beoordeling
“Fantastische plek op Bonaire”
Beoordeeld op 20 juni 2016 voor een verblijf in juni 2016

We zijn net terug en hebben een fantastische vakantie gehad op Bonaire. Super verblijf in Villa Alcyone appartementen. De appartementen zijn prima in orde, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Met name is de gastheer Jack Polanen echt TOP ! Hij weet. Alles van Bonaire en zeker alle mooie plekjes van het eiland. Ook de beste en mooiste duikstekken weet Jack je te vertellen. Jack en Daphne zullen er alles aan doen om het verblijf bij Villa Alcyone zo aangenaam mogelijk te maken.

Reisgroep: Echtgenoot/partner
Oudere reizigers
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Antwoord van management
21 jun 2016
Bedankt voor jullie mooie review en blij te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf!! We vonden het super leuk dat jullie er waren en we hopen jullie snel weer te zien.
As we say on Bonaire: "Once a visitor, always a friend"!
Anke_en_B ...
Herentals, België
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Geweldige ervaring”
Beoordeeld op 6 januari 2016 voor een verblijf in november 2015

In november verbleven wij 1 weekje bij Jack en Daphne in Villa Alcyone. Op de luchthaven werden we opgewacht door een goedlachse Jack en in onze koelkast zat al heel wat lekkers. Het appartement is schoon en helemaal in orde. Wij hebben een geweldige vakantie beleefd, mede door de leuke duiktips en weetjes van Jack. Hij wist ons op ieder moment uit de nood te helpen en ervoor te zorgen dat onze vakantie een onvergetelijke ervaring werd.
In april gaan we weer terug, we zullen blij zijn om zowel Jack en Daphne als hun leuke honden Fins en Clairtje terug te zien.

Reisgroep: Partner
010Annemi ...
Schiedam, Nederland
1 beoordeling
“Geweldig!”
Beoordeeld op 12 mei 2015 voor een verblijf in april 2015

Net terug van een vakantie van bijna 2 weken. Mooi en schoon appartement met 2 slaapkamers, mooie tuin, fijn zwembad waar we de hele dag gebruik van konden maken.
De locatie is rustig maar toch hebben onze kinderen van 15 zich goed vermaakt. De honden Eclaire en Fins vielen ook goed in de smaak.
De gastvrijheid van Daphne en Jack heeft onze verwachtingen zeker overtroffen. Eerste boodschappen waren gedaan omdat de winkels de volgende dag gesloten waren, waar vind je dan nog? Nuttige en leuke tips over het eiland, altijd welkom, in overvloed. Net als alle informatie over de mooiste duikstekken. Schitterende foto's opgestuurd gekregen die tijdens het duiken door Daphne en Jack zijn gemaakt. Voor ons een wereldvakantie geweest en als het even kan komen we zeker terug!

Service
Pluspunten: De gastvrijheid
Minpunten: Niets!
Reisgroep: Overige
70 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 50 nuttige stemmen
“Heerlijke plek.”
Beoordeeld op 19 oktober 2014 voor een verblijf in maart 2014

fijn allartement voor 4 pers, incl 2 slaapkamers. Schoon, ruim, goed uitgerust, bbq buiten. Lekker terrasje er bij. De eigenaren Jack en Daphne doen alles om je te helpen, iedere dag komen ze even lang of je nog vragen hebt, om duikstekken uit te leggen etc. Onze nachtduik met Jack was super.
Komen zeker nog eens terug, vooral nu ze een zwembad hebben.

Reisgroep: Vrienden
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren