“Geweldige ervaring”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Geweldige ervaring”
Beoordeeld op 6 januari 2016 voor een verblijf in november 2015

In november verbleven wij 1 weekje bij Jack en Daphne in Villa Alcyone. Op de luchthaven werden we opgewacht door een goedlachse Jack en in onze koelkast zat al heel wat lekkers. Het appartement is schoon en helemaal in orde. Wij hebben een geweldige vakantie beleefd, mede door de leuke duiktips en weetjes van Jack. Hij wist ons op ieder moment uit de nood te helpen en ervoor te zorgen dat onze vakantie een onvergetelijke ervaring werd.
In april gaan we weer terug, we zullen blij zijn om zowel Jack en Daphne als hun leuke honden Fins en Clairtje terug te zien.

Reisgroep: Partner
010Annemi ...
Schiedam, Nederland
1 beoordeling
“Geweldig!”
Beoordeeld op 12 mei 2015 voor een verblijf in april 2015

Net terug van een vakantie van bijna 2 weken. Mooi en schoon appartement met 2 slaapkamers, mooie tuin, fijn zwembad waar we de hele dag gebruik van konden maken.
De locatie is rustig maar toch hebben onze kinderen van 15 zich goed vermaakt. De honden Eclaire en Fins vielen ook goed in de smaak.
De gastvrijheid van Daphne en Jack heeft onze verwachtingen zeker overtroffen. Eerste boodschappen waren gedaan omdat de winkels de volgende dag gesloten waren, waar vind je dan nog? Nuttige en leuke tips over het eiland, altijd welkom, in overvloed. Net als alle informatie over de mooiste duikstekken. Schitterende foto's opgestuurd gekregen die tijdens het duiken door Daphne en Jack zijn gemaakt. Voor ons een wereldvakantie geweest en als het even kan komen we zeker terug!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De gastvrijheid
Minpunten: Niets!
Reisgroep: Overige
Je leeftijdgroep 35-49
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Ijsduiker ...
Helmond, Nederland
Niveau 6 bijdrager
127 beoordelingen
70 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 50 nuttige stemmen
“Heerlijke plek.”
Beoordeeld op 19 oktober 2014 voor een verblijf in maart 2014

fijn allartement voor 4 pers, incl 2 slaapkamers. Schoon, ruim, goed uitgerust, bbq buiten. Lekker terrasje er bij. De eigenaren Jack en Daphne doen alles om je te helpen, iedere dag komen ze even lang of je nog vragen hebt, om duikstekken uit te leggen etc. Onze nachtduik met Jack was super.
Komen zeker nog eens terug, vooral nu ze een zwembad hebben.

Reisgroep: Vrienden
Eloy V
Woerden, Nederland
1 beoordeling
“Super relaxed in een oase van rust”
Beoordeeld op 30 november 2013 voor een verblijf in november 2013

Ik heb twee weken doorgebracht in een van de appartementen van Villa Alcyone. Van de pick-up van de airport tot aan de drop-off op de airport heb ik genoten van de rust rondom het appartement, de ruimte in het appartement en de personal touch van Jack en Daphne. Geen vraag was teveel, Jack en Daphne zullen er alles aan doen om je vakantie fantastisch te faciliteren. Het appartementen was rijker uitgerust dan ik persoonlijk nodig had, maar het is goed om een groot fornuis, een oven, een magnetron, een grote koelkast, een ruime douche met warm water, een airco in de slaapkamer, een grote boekenkast en een fijne buitenruimte te hebben. De ligging is centraal net voorbij de luchthaven, perfect voor bezoeken aan de oostkust of (mijn hobby) duiken aan de zuidwestkust. Een aanrader voor bezoekers die waar voor hun geld willen!

Reisgroep: Alleen
Kralendijk
Beoordeeld op 20 november 2013 voor een verblijf in september 2013

Stelletjes Oudere reizigers
Huizen
Beoordeeld op 9 oktober 2013 voor een verblijf in juli 2013

Stelletjes Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers Op luxe gestelde reizigers
Ruwe reizigers
Zutphen
Beoordeeld op 20 september 2013 voor een verblijf in september 2013

Stelletjes Oudere reizigers
Ruwe reizigers
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren