“Ga je naar Bonaire? Pik dit echt even mee!”
Beoordeling van Ingridients

Ingridients
Geclassificeerd als nr. 31 van 138 Restaurants in Kralendijk
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 augustus 2017 beoordeeld

Vol lof! Ontzettende goede bediening en natuurlijk het eten grandioos. Zou gewoon zeggen laat je verrassen! Echt een aanrader!

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw, dochter en ik mogen graag genieten van heerlijk eten. En wat hebben wij genoten!!!
Naast de goede wijnen, prettige bediening is het een mooi concept met ditto kaart. Maar waar het om gaat is uiteraard het eten en ook dit is zeeeeer smakelijk.
Tuurlijk zijn er meer plekken waar je op Bonaire kunt eten, ook zeer smakelijk, maar voor ons sprong Ingridients boven alles uit.
De "hobbel" om een resort op te lopen, (20 meter) mag je zeker niet weerhouden om onze ervaring te evenaren.
Ingrid, de complimenten van een F&B manager die 12 jaar geleden op jullie resort werkte!
Het is dat ik NL woon, anders kwamen wij elke week in Ingridients eten...

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie plek om gezellig te eten. Mooi uitzicht en vriendelijk personeel. Mooi de zonsondergang kunnen zien en heerlijk gegeten. Iets duurder dan andere plekken van het eiland maar voor het geld heb je ook wat!

7 augustus 2017 beoordeeld

Mooi restaurant, mooie locatie heerlijk gelegen aan het water. Iberico en Parma ham plankje is een aanrader !
Mijn kinderen gaan altijd voor de carpaccio pizza , ook een topper !

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie aan zee, hoog gelegen, open, met een hoog sfeervol dak. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Aanrader.

Reizigers die Ingridients bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

In Ingridients geweest? Deel je ervaringen!