“Persoonlijke aandacht, voor alle niveaus!”
Beoordeling van Bonaire Kiteschool

Bonaire Kiteschool
Geclassificeerd als nr. 19 van 65 Boottochten en watersporten in Kralendijk
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Paradijs: Leer kitesurfen op het mooiste plekje ter wereld. Door de passaatwind, die hier het hele jaar waait en het warme zeewater is dit een van de beste plekken om te leren kitesurfen. Veiligheid:In elke les werken wij met een functionele veiligheidsuitrusting (helmen, zwemvesten, veiligheidssystemen op onze kites). Tijdens het lesgeven is er de gehele tijd een instructeur bij je met een boot; zo verzekeren wij dat altijd iemand bij je is. Topkwaliteit:Wij bieden vlak water, persoonlijke aandacht en een ‘stap-voor-stap’-lesmodel. Dit zorgt ervoor dat je bij ons op veilige en leuke wijze kan leren kitesurfen. Meerdere talen:Op Bonaire, maar spreek je geen Nederlands? Geen probleem. Bij Bonaire Kite School geven we ook lessen in het Engels en het Duits. Snel leren Iedereen kan leren kitesurfen. We kunnen onze professionele lesprogramma’s en nieuwste uitrusting precies aan jouw wensen aanpassen. De beste uitrusting Onze school gebruikt bij het lesgeven de nieuwste uitrusting. We
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen maand 2 weken op Bonaire geweest en ondanks dat ik al een lesje in Nederland had gehad, kon ik gelijk vanaf mijn eigen niveau starten! Inmiddels kan ik zelfstandig het water op en veilig terug komen naar de kant! Doordat het een kleine school is met veel vaste gezichten krijg je veel persoonlijke aandacht en Is er altijd ruimte voor een praatje of extra uitleg. Heerlijke tijd gehad en kom graag nog eens terug!

Jarne E, Manager van Bonaire Kiteschool, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Tof dat je er was Lisa! We zien je ongetwijfeld nog wel eens terug!

27 mei 2018 beoordeeld

Dit jaar voor de 2e keer op Bonaire wat een prachteiland omdat het hier vooral om duiken, surfen en Kitesurfen gaat heb ik mezelf voorgenomen les te gaan nemen.
30 jaar geleden heb ik wel gevliegerd maar dit was andere koek.
Wat een super sport om te doen de kracht, snelheid en vrijheid is gewoon te gek.

Ik heb les gekregen van zeer professionele instructeurs alles werd zeer goed uitgelegd, in het tempo van je kunnen Arjen bedankt voor je duidelijke uitleg en enthousiasme.

Super gaaf deze sport.

Gr Rob

Jarne E, Manager van Bonaire Kiteschool, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Hi Rob! Bedankt voor je reactie en tof dat je er was! Zien we je volgend jaar weer??

23 mei 2018 beoordeeld

Goed begeleide lessen van vriendelijke instructeurs! Nadat we klaar waren met lessen konden we bij dezelfde mensen spullen huren om zelfstandig te oefenen. Toen we hiermee bezig waren er nog steeds meerdere mensen die ons constant te hulp schoten en nooit te beroerd waren om ons het een en ander uit te leggen. Topervaring en zeker een aanrader als je op Bonaire bent!

Jarne E, Manager van Bonaire Kiteschool, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Thanks Gijs, tof dat jullie er waren en volgens mij hebben we er samen een mooie week van gemaakt! Tot de volgende keer!

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb samen met mijn vrouw 5 dagen kite les gehad bij Bonaire kiteschool. Heel erg veel geleerd tot het punt dat we zelfstandig kunnen varen en zelfs een transistion kunnen. Super goede spot om te leren. Heel veel ruimte en altijd een boot die je in de gaten houdt met de instructeur er in. Dank jullie wel Lars Peter Mees en natuurlijk ook Willem.

Bekijk meer beoordelingen
8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn jongens van 11 en 13 hebben een super leuke tijd gehad bij deze Kiteschool en op het water met instructeurs Niels en Stephanie! Ze hebben veel geleerd en vooral ook veel plezier gehad. De school zelf wordt gemanaged door Joyce, die dat op een hele ongedwongen en leuke manier doet. De sfeer bij en rondom de school is erg relaxt, maar ook zeer professioneel op het gebied van lesgeven. Er werken écht leuke mensen!

Een absolute aanrader!

Reizigers die Bonaire Kiteschool bekeken, bekeken ook

In Bonaire Kiteschool geweest? Deel je ervaringen!