Vandaag geopend: 09:00 - 17:30

vanaf US$ 180,00
vanaf US$ 225,00
vanaf US$ 225,00
Beoordeeld op 27 mei 2018

Dit jaar voor de 2e keer op Bonaire wat een prachteiland omdat het hier vooral om duiken, surfen en Kitesurfen gaat heb ik mezelf voorgenomen les te gaan nemen.
30 jaar geleden heb ik wel gevliegerd maar dit was andere koek.
Wat een super sport om te doen de kracht, snelheid en vrijheid is gewoon te gek.

Ik heb les gekregen van zeer professionele instructeurs alles werd zeer goed uitgelegd, in het tempo van je kunnen Arjen bedankt voor je duidelijke uitleg en enthousiasme.

Super gaaf deze sport.

Gr Rob

Datum van activiteit: mei 2018
Jarne E, Manager van Bonaire Kiteschool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Hi Rob! Bedankt voor je reactie en tof dat je er was! Zien we je volgend jaar weer??

Beoordeeld op 23 mei 2018

Goed begeleide lessen van vriendelijke instructeurs! Nadat we klaar waren met lessen konden we bij dezelfde mensen spullen huren om zelfstandig te oefenen. Toen we hiermee bezig waren er nog steeds meerdere mensen die ons constant te hulp schoten en nooit te beroerd waren om ons het een en ander uit te leggen. Topervaring en zeker een aanrader als je op Bonaire bent!

Datum van activiteit: mei 2018
Jarne E, Manager van Bonaire Kiteschool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2018

Thanks Gijs, tof dat jullie er waren en volgens mij hebben we er samen een mooie week van gemaakt! Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 23 mei 2017 via mobiele applicatie

Heb samen met mijn vrouw 5 dagen kite les gehad bij Bonaire kiteschool. Heel erg veel geleerd tot het punt dat we zelfstandig kunnen varen en zelfs een transistion kunnen. Super goede spot om te leren. Heel veel ruimte en altijd een boot die je in de gaten houdt met de instructeur er in. Dank jullie wel Lars Peter Mees en natuurlijk ook Willem.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mijn jongens van 11 en 13 hebben een super leuke tijd gehad bij deze Kiteschool en op het water met instructeurs Niels en Stephanie! Ze hebben veel geleerd en vooral ook veel plezier gehad. De school zelf wordt gemanaged door Joyce, die dat op een hele ongedwongen en leuke manier doet. De sfeer bij en rondom de school is erg relaxt, maar ook zeer professioneel op het gebied van lesgeven. Er werken écht leuke mensen!

Een absolute aanrader!

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 3 augustus 2016 via mobiele applicatie

Onze zoon en dochter hebben superleuke lessen gevolgd bij Niels (en Stephanie). Enthousiast, betrokken en inspirerend. Onze kinderen vonden het echt top. Een zeer leuke tijdsbesteding voor jong en oud. Sfeer op het strand is super relaxed en cool!

Datum van activiteit: augustus 2016