“Echt lekker ijs”

Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Dessert in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top ijssalon in de hoofdstraat. Alles zelf gemaakt en dat proef je. Niet altijd alle smaken want ze hebben rouleren een aantal smaken zoals salty karamel van week tot week.

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aantal keren hier ons toetje gehaald. Lekker romig ijs in vele smaken! Met name de monchou was onze favoriet!

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk vers huisgemaakt ijs! Super veel en verschillende smaken, ook wat bijzondere verrassingen qua smaak! Heel leuk en heeeeeerlijk! Aanrader! Ps koop meteen een knipkaart ben je nog voordeliger uit ook!

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak waar ook altijd wel mensen zijn. Een goed teken. We hebben hier meerdere avonden ijs gehaald. Ze hebben veel smaken, die ook nog eens wisselen. Fantastisch chocolade sorbet ijs met echte stukken chocola.
Ook de spekkoek smaak is een aanrader, hoewel ze deze niet altijd hebben.

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk heerlijk heerlijk. Geweldige smaken, fantastisch lekker ijs. Snickers, salted caramel, maar ook lemon en mango. Jammer dat Gio’s niet ook in Haarlem zit!

Reizigers die Gio's Gelateria & Caffe bekeken, bekeken ook

In Gio's Gelateria & Caffe geweest? Deel je ervaringen!