Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
Travelocity
Beoordeeld op 14 januari 2020

Kamertip: Poolside queen deluxe, with breakfast package.
Datum van verblijf: januari 2020
Kim_oasisguesthouse, Eigenaar van Oasis Guesthouse Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2020

Beoordeeld op 4 januari 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: januari 2020
Kim_oasisguesthouse, Eigenaar van Oasis Guesthouse Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2020

Beoordeeld op 31 december 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: december 2019
Kim_oasisguesthouse, Eigenaar van Oasis Guesthouse Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Beoordeeld op 31 mei 2019

Datum van verblijf: mei 2019
Kim_oasisguesthouse, Eigenaar van Oasis Guesthouse Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2019

Beoordeeld op 17 maart 2019

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
KimB6133, Eigenaar van Oasis Guesthouse Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2019