“Prachtige vakantie huis op een toplocatie!!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

borderlin ...
Rockanje, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Prachtige vakantie huis op een toplocatie!!”
Beoordeeld op 4 januari 2018 voor een verblijf in december 2017

Kas Iguana is qua ligging helemaal goed als je Bonaire wilt ontdekken. Supermarkten en de winkelstraat binnen handbereik en alle toeristische trekpleisters binnen no-time te bereiken. En als je na het snorkelen terugkomt in het huisje, is het heerlijk om je zwemspullen even om te spoelen in het 'duikhok' maar ook om zélf even af te spoelen zodat je nog even in het zwembad kunt plonzen. Qua inrichting is het huisje gewoon compleet. De keuken is praktisch en de inloopdouche is geweldig. Airco's in de slaapkamers is top maar overdags heerlijk het raam open en de wind er doorheen....onbetaalbaar!
En dan overdags in combinatie met de plafonventilatoren (twee!), héérlijk!!!
De porch is fantastisch, in de schaduw en lekker in de wind. Wij hebben genoten van het alles zélf kunnen doen in het huisje zoals wij dat thuis ook zouden doen. Dát maakte het voor ons thuis, helemaal toen wij zagen dat Charl en Els speciaal voor onze jongens klamboes hadden opgehangen. Zij hebben er dankbaar gebruik van gemaakt, onze dank nog daarvoor! En extra warm voelde ook de nootjes, pak melk, koekjes en Sinaasappelsap van Tropicana. Heerlijk! Wij hebben ontzettend genoten van de privacy die wij hadden en de extra lakenverschoning toen wij ziek op bed lagen. Heel erg bedankt voor al jullie goede zorgen en voor ons fantastisch verblijf in Kas Iguana. De groeten en dank ook aan Steve die zijn best deed het zwembad mooi schoon te houden. Dank jullie wel!

Je leeftijdgroep 35-49
6 jan 2018
Dank je wel familie Berwald. We zijn erg blij dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Daar doen we het voor!! En als we speciale wensen kunnen invullen binnen onze mogelijkheden, dan doen we dat, en dan hangen er ineens op verzoek klamboes. Kleine moeite toch. Hartelijk bedankt voor jullie verblijf en prachtige beoordeling en hartelijke groet van Els en Charl Enne.......altijd welkom!
Nathalie ...
Kockengen
Niveau 4 bijdrager
41 beoordelingen
17 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
“Gastvrijheid, rust, prachtige plek”
Beoordeeld op 10 december 2017 voor een verblijf in december 2017

Kas Iguana aan de rand van Kralendijk is een toplocatie. Wij werden opgehaald vanaf het vliegveld zo'n 2,5 km verderop. Els en Charl zijn de 2 topeigenaren van Kas Iguana. Zij zorgen voor een hartelijk ontvangst en weten veel over het eiland. Ze zijn er als je ze nodig hebt, maar zorgen ook voor de privacy in en om het huis.
Het huis heeft twee mooi verzorgde slaapkamers met genoeg bergruimte. De slaapkamers zijn voorzien van een airco. De keuken is van alle gemakken voorzien en bij aankomst stond er drinken koud in de koelkast naast een lekkere versnapering. Hoe welkom kan je je voelen!
In de verzorgde tuin ligt een mooi zwembad met (lig)stoelen en een palapa met zitje. Het terras is overdekt, zodat in de schaduw zitten mogelijk is. Het huis is omheind met een hek dat afgesloten kan worden en groene planten. Voor duikers is er een aparte ruimteos al hun spullen schoon te maken en te bergen.
De afstand naar het centrum is 2 km. Kas Iguana is een prima plek om het eiland te onderzoeken. Vooral met alle tips van Els en Charl.
Dank jullie wel voor de geweldige week!!!

11 dec 2017
Dank je wel Nathalie en Arjan, voor deze geweldige beoordeling. Daar zijn we erg blij mee en daar doen we het voor. Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad en we zien jullie natuurlijk weer graag terug. Hartelijke groet
Bokamba Bonaire Apartments, Els en Charl
Annemieke ...
Rotterdam, Nederland
Niveau 3 bijdrager
11 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Heerlijk huisje op rustige locatie met een prachtige tuin en zwembad”
Beoordeeld op 19 juni 2017 voor een verblijf in mei 2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Kas Iguana. Charl en Els zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt en regelen desgevraagd vanalles. Zo kwamen ze ons ophalen van het vliegveld en brachten ons naar het autoverhuurbedrijf. Dat was perfect want dan ben je de drukte, die er altijd is wanneer er een vliegtuig landt, voor. Kas Iguana is een erg prettig huis met alles erop en eraan. Omdat wij graag duiken, waren we erg blij met de afsluitbare spoelruimte waar we ook onze duikspullen op konden hangen, ideaal! Verder waren we erg gelukkig met het heerlijke zwembad dat tijdens ons verblijf uitsluitend door ons werd gebruikt, wat een luxe! De tuin is heerlijk ruim en mooi aangelegd met veel bloeiende planten. Dit trekt veel vogels (veel kolibries) die er graag komen eten en badderen. We komen ieder jaar naar Bonaire en hebben al in verschillende resorts en huisjes onze vakantie doorgebracht, maar het verblijf in Kas Iguana was echt TOP!

6 jan 2018
Dank je Annemieke voor je mooie review. We zijn er trots op. Zag het op deze site een beetje laat. Inmiddels heb je al weer geboekt. TOP!! Jullie zijn weer heel erg welkom. Hartelijke groet en tot ziens Els en Charl
arco782
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
“Fantastisch verblijf Bonaire”
Beoordeeld op 17 augustus 2016 voor een verblijf in juli 2016

Appartement Bokamba/Kas Iguana is een heerlijk vakantie verblijf. Wij hebben heel erg genoten! Het huis is mooi, schoon en van alle gemakken voorzien. De tuin is mooi met veel bezoek van allerlei vogels, leguanen en hagedissen. Het zwembad in de tuin is super. Els en Charl zijn heel erg gastvrij en behulpzaam. Bonaire is super om te snorkelen/duiken en heerlijk rustig. Het centrum van Kralendijk is dichtbij. Een bezoek aan Washington Slagbaai National Park is zeker de moeite waard. Wij zouden hier graag nog een keer terug komen!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Huis, tuin en zwembad zijn super!
Reisgroep: Teenagers
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
17 aug 2016
Fijn dat jullie een fijne tijd hebben gehad op Bonaire in Kas Iguana.
Als onze gasten het op hun vakantie goed hebben, geeft ons een warm gevoel van binnen. Zeker op Bonaire ;-) Daar doen we het voor. Jullie zijn altijd welkom!
100ria195 ...
Nieuwersluis, Nederland
Niveau 3 bijdrager
15 beoordelingen
“Een plek om terug te komen en te koesteren.”
Beoordeeld op 30 maart 2016 voor een verblijf in maart 2016

Wat een heerlijke plek om te verblijven. Ons huis, kas Inguana, zag er goed verzorgd uit en is compleet ingericht. Het zwembad, de mooie tuin met veel vogels (kolibrie) en de rust maken het een geweldige plek
We werden erg gastvrij ontvangen en niets was Els en Charl te veel, Danki, Danki.De ligging is erg centraal waardoor het een goede uitvalsbasis is voor een bezoek aan het noorden en het zuiden van Bonaire.
De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Zeker een plek om terug te komen.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De rust , zwembad , privacy, tuin en de gastvrijheid van Charl en Els
Reisgroep: Partner
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
11 apr 2016
Dank voor deze mooie review. Het doet ons altijd ontzettend goed als onze gasten een fijn verblijf hebben gehad in Kas Iguana.
Landaatje
Niveau 4 bijdrager
21 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Heerlijk huis”
Beoordeeld op 24 augustus 2015 voor een verblijf in augustus 2015

Kas Iguana is een heerlijk vakantiehuis met zwembad! Het huisje is helemaal compleet. Super fijn dat er een aparte plek is voor onze duikspullen om ze af te spoelen en op te hangen. De buren onderhouden het zwembad en zwommen alleen wanneer wij er niet waren. Het voelt echt aan als een privé zwembad! Erg leuk was dat Els en Charl er ook waren tijdens ons verblijf. Dat was erg gezellig, en ze staan voor je klaar bij tips of vragen. De tuin zit vol met leuke dieren zoals iguana's, hagedissen, vogeltjes en rondom de tuin lopen geitjes en ezels. Savonds hebben we vaak lekker de bbq aangestoken. En zelfs nog vallende sterren gespot vanaf het zwembaddek. Bonaire is echt prachtig en kas iguana zeker een aanrader! Bedankt Els en Charl (en Eva en Steve) voor ons fijne verblijf! Liefs, Nick en Jolanda

Reisgroep: Echtgenoot/partner
the Netherlands
Beoordeeld op 6 december 2012 voor een verblijf in oktober 2012

Prijs/kwaliteit Kamers
Locatie Hygiëne
Inchecken/receptie Service
Zou ik deze vakantiewoning aan mijn beste vriend(in) aanbevelen?
Stelletjes Oudere reizigers
6 dec 2012
Dank Jan en Rineke voor deze review en tot ziens in Kas jato Bake
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren