“Heerlijke plek, prima eten”
Beoordeling van Spice Beach Club

Spice Beach Club
Geclassificeerd als nr. 40 van 133 Restaurants in Kralendijk
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
27 september 2017 beoordeeld

Wij verblijven al jaren in Eden en de Spice Beach Club is standaard het afscheidsetentje van een vakantie.
De kaart is wat beperkt maar het menu van de chef zorgt toch voor een avond plezier.
We hebben echt een hele avond ons vermaakt met heerlijke gerechtjes die keurig werden geserveerd en toegelicht.
Zo direct aan de zee zit je daar heerlijk. Prijzen zijn wel wat Amerikaans.

23 augustus 2017 beoordeeld

Het geheel doet ondanks dat het door Piet Boon schijnt te zijn ontworpen een beetje sleets aan.
er zijn leukere tentjes te vinden op het eiland.

20 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk bbq gerechten gegeten, lekkere cocktails, vriendelijk personeel en prachtige locatie aan het strand. Goede prijs-kwaliteit verhouding!

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer met prima bediening het eten was van zeer hoge kwaliteit! Mooie plek aan de zee ten noorden van Kralendijk. Voor herhaling vatbaar!

18 juli 2017 beoordeeld

Top locatie, goede sfeer! vooral een leuk team achter de bar. Ik werd geholpen door Emily erg klantvriendelijk en top service. Zeker een plek waar ik vaker naartoe zal gaan!

Reizigers die Spice Beach Club bekeken, bekeken ook

In Spice Beach Club geweest? Deel je ervaringen!