4 personen bekijken dit hotel
Word beloond met One Key
Desiree F

Aanrader!!!

5,0 van 5 bollen27 mrt 2023 beoordeeld
Prachtig hotel aan zee. Het personeel is heel aardig en staat altijd voor de gast klaar. Je kan relaxen en snorkelen bij het hotel. Het hotel zit vlak bij het vliegveld. Daar heb je geen last van. We hebben een geweldige week gehad en komen heel graag nog eens terug bij Bellafonte. Tip: huur een auto. Het eiland is prachtig.
Datum van verblijf: maart 2023
Kamertip: Huur een auto. Er zijn prachtige natuurgebieden en snorkelplekken waar je anders niet komt.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 30 mrt 2023
Beste Desireef, dank je wel dat je Hotel The Bellafonte een aanrader vindt. Fijn om te leze dan julle een geweldige week hebben gehad en graag nog eens terug komen. We kijken er naar uit je weer als gast te mogen begroeten!
1.7 km van The Bellafonte - Luxury Oceanfront Hotel
1.5 km van The Bellafonte - Luxury Oceanfront Hotel
Zwembad
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 12 december 2022 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen resort. Prima ingericht appartement met alles wat je nodig hebt. Wij hadden een van de kleinste appartementen maar op Bonaire leef je voornamelijk buiten.
Op de pier is het goed toeven en er is voldoende schaduw. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig, er worden gezellige happy hours georganiseerd.

Kamertip: Huur je auto bij de receptie van de accommodatie.
Datum van verblijf: december 2022
Luite Berkenbosch, General Manager van The Bellafonte - Luxury Oceanfront Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2022

Wat fijn om te lezen dat jullie een prachtige tijd hebben gehad bij The Bellafonte op Bonaire. En onze happy hours zijn vooral gezellig door onze geweldige gasten die bij ons verblijven. Wij willen jullie bedanken voor jullie verblijf en we hopen jullie graag nogmaals te mogen ontmoeten in ons hotel.

Beoordeeld op 25 oktober 2022

Wij zijn echt behoorlijk verwend en kritisch en dit zou voor ons een 10 als score krijgen .
Crew is super en appartementen ook prachtig. Alles wat je nodig hebt , vind je hier !
Niet verder zoeken en hierheen gaan .

Kamertip: Uitzicht op zee vragen
Datum van verblijf: oktober 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Luite Berkenbosch, General Manager van The Bellafonte - Luxury Oceanfront Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2022

Wat fijn om te lezen dat jullie ons hotel als 'geweldig!' waarderen. We vonden het ook fijn dat jullie last minute hebben besloten om bij ons te verblijven. Wie weet zien we elkaar snel weer in de toekomst!

Beoordeeld op 21 februari 2022

Fantastisch en formidabel. De appartementen zijn heel verschillend, maar allemaal stijlvol en comfortabel. Het personeel en de service zijn uit de kunst. Beter kun je op Bonaire nergens terecht. Wij verbleven vijf weken in The Bellafonte - een feest. De pier geeft makkelijk en goed toegang tot zwemmen, snorkelen en duiken in de oceaan, en het naastgelegen restaurant The Beach is gezellig en biedt voortreffelijke lunches en diners.

Kamertip: Prefereer ocean view.
Datum van verblijf: januari 2022
Luite Berkenbosch, General Manager van The Bellafonte - Luxury Oceanfront Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2023

Dank u wel dat u voor 5 weken onze gast bent geweest. Wij geven onze gasten graag een 'home away from home' gevoel en fijn om te lezen dat we daarin geslaagd zijn!

Beoordeeld op 6 februari 2022

Top locatie, vriendelijke en professionele service, schoon en keurig appartement.
Gastvrijheid op en top. Lekker luieren en mijmeren op de pier. Glashelder water en de mooiste zonsondergangen. En dan nog…. Een knopje op de pier zodat de fijnste drankjes gebracht worden! Wat wil een mens nog meer? Een 10+

Kamertip: Alle kamers zijn mooi en goed.
Datum van verblijf: januari 2022

Dank je wel Etty, voor je 10+ review!

Beoordeeld op 31 januari 2022

Wat een plekje... Alles klopt in dit hotel: de locatie, de kamers, het uitzicht, de service van het personeel. We hebben ter plekke omgeboekt naar een kamer met zeezicht, en dat was een zeer goede keuze. De zonsondergang vanaf je eigen balkon is briljant. Voor iedereen die zich een weekje wil onderdompelen in pure luxe en ontspanning, is dit het perfecte hotel.

Datum van verblijf: januari 2022

Wat fijn om te lezen dat jullie een upgrade konden boeken naar een kamer met zeezicht en dat jullie een perfecte vakantie hebben gehad. We hopen jullie graag nog eens weer te mogen ontmoeten tijdens een toekomstig verblijf.