• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 47% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 47% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 251 per nacht.

Boek nu, betaal bij aankomst
Eden Beach Resort(Kralendijk)
Gratis annuleren tot 22/07
  • Gratis parkeren
Divi Flamingo Beach Resort and Casino(Kralendijk)
Gratis annuleren tot 22/07
  • Gratis parkeren
Sand Dollar Condominiums(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
GOOOD Resort(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Caribbean Club Bonaire(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Harbour Village Beach Club(Kralendijk)
10 augustus 2016 beoordeeld

fantastisch, heerlijke appartementen aan zee, geweldig uitzicht, house reef om te duiken, zwembad en een behulpzame en vriendelijke staf.
we zijn hier nu 2 x geweest en gaan de komende zomer 2017 wederom.

• Verbleef: september 2015, reisde met familie
11 maart 2016 beoordeeld

Voor de vierde keer de afgelopen jaren hebben we onze vakantie op Bonaire gevierd in de appartementen van Bel Mar. Niet alleen de appartementen en het gezamenlijk terras maken het verblijf echt genieten. Maar ook de zorg van de staf draagt hier duidelijk aan bij. Problemen worden meteen opgelost en de mensen zijn allemaal heel vriendelijk. Dit is zeker een adres waar we weer naar toe gaan.

Kamertip: Door de aanwezige bewaker 's-avonds wordt het gevoel dat alles veilig is alleen maar verhoogd.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
28 januari 2016 beoordeeld

Prachtig appartementencomplex op één van de mooiste plekken aan de kust van Bonaire.
Hier zijn wij na verschillende hotels en appartementen uitgeprobeerd te hebben uiteindelijk blijvend voor gegaan.
Ruim en goed verzorgd met een schitterend uitzicht op de oceaan.
Steigers met een trapje naar de oceaan.
Zoetwater zwembad.
Uiterst attente en behulpzame crew.
Hier blijft niets te wensen over.
Volgend jaar weer naar deze plek.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
4 maart 2013 beoordeeld

De term luxe appartementen is niet op zijn plaats.
De renovatie die een jaar geleden heeft plaatsgevonden is een puur esthetische facelift; het ziet er oppervlakkig bekeken mooi uit maar alles rammelt hangt nu alweer scheef of werkt niet. Twee badkamers beide geheel zonder stopcontacten, vieze lucht vanuit de riolering, een toiletspoelknop die blijft hangen, zou toch niet moeten kunnen net na een renovatie.

Daarnaast is het terras enorm lawaaierig. Er zijn wel huisregels maar die worden niet gehandhaafd. Er loopt wel een bewaker, maar die grijpt niet in als mensen 's nachts met fles en al stom, dronken in het zwembad uren liggen te lallen. Er zijn nogal wat grotere appartementen die door groepen worden bewoond, dat geeft dus nogal wat overlast.
Overdag is het een en al gerinkel en gerammel met duikflessen rondom de pool. De enige rustige plek die we konden vinden was op de steiger, maar daar staan maar 6 ligbedden.

Ook het management is volstrekt niet in de klant niet geïnteresseerd.
Wij kwamen na vijf uur aan, dan is de duikshop (wat blijkbaar ook het kantoor is) gesloten en moet je blijkbaar zelf maar uitzoeken hoe je aan je sleutel komt. De bewaker gaf als antwoord dat het kantoor 's morgens om 9 uur weer open zou zijn! (De KLM vluchten vanuit NL komen elke dag 's avonds aan, dus een verrassing kon het toch niet zijn, zou je denken.)
Het hotel Roomers (heerlijk eten overigens!) aan de overkant van de straat bood ons hulp en gaf aan dat ze dit met zeer grote regelmaat doen. Er wordt dus blijkbaar ook niks opgelost.
Mijn advies; wegwezen en naar de overkant van de straat.

• Verbleef: februari 2013, reisde met een partner
3 februari 2013 beoordeeld

We verbleven niet in dit hotel maar hebben onze padi hier gehaald. Na bij verschillende duikscholen te zijn geweest kwamen we bij belmar aan, dit voelde meteen goed en de volgende dag begonnen we met onze cursus. De eerste dag was samen met Daan (hello kitty) die ons de beginselen uitlegde en liet zien wat ons te wachten stond. De rest van de cursus hebben we mariska als instructrice gehad, die alles rustig en duidelijk uitlegde en leerde, ook een tweede keer als dat nodig was. Het fijne was ook dat we (ik en mijn partner) samen les hadden en niet in een grote groep zoals bij veel duikscholen wel het geval is. De locatie was ook mooi om te duiken en als we terug komen gaan we zeker weer bij belmar lesnemen. Na onze cursus hebben we ook bij de zoutpier met Daan (hello kitty) gedoken, leuke locatie om een duik te maken. We zijn ook nog mee op een bio-nacht duik geweest en hierbij begeleidde mariska ons weer, dit was heel bijzonder en mooi om mee te maken! Alsof je in de ruimte bent en er miljoenen lichtjes om je heen zweven! In ieder geval iedereen bij Belmar superbedankt voor al jullie hulp bij wat dan ook.

• Verbleef: januari 2013, reisde met een partner