Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 72
Expedia.comUS$ 85
Hotels.comUS$ 85
TravelocityUS$ 85
Vio.comUS$ 72
Orbitz.comUS$ 85
Beoordeeld op 5 april 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt dichtbij zee in het centrum. Kamers zijn schoon, ruim en voorzien van koelkast, waterkoker (koffie en thee) en veel kastruimte. Wifi werkt goed. Personeel is vriendelijk. Ontbijt is eenvoudig, maar goed en wordt "met zorg en aandacht" bereid.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 januari 2017 via mobiele applicatie

Prima kamer aan de straatkant. De kamers zijn schoon, net als het sanitair. Er is water, koffie en thee op de kamer en TV. De kamer is ruim en voorzien van alles wat nodig is. Ontbijt inclusief koffie en een gebakken ei indien gewenst. Voor 10 uur uitchecken.

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 oktober 2016

De ligging van Central Hotel is zodanig dat vrijwel alle belangrijke gelegenheden om gezellig te borrelen en/of te eten na een drukke duikdag, binnen korte loopafstand liggen. Geen excuus meer om met een slok op achter het stuur te kruipen. Wij verbleven twee jaar geleden ook al in dit hotel, en vonden het vanzelfsprekend hier weer te gast te zijn. Want een gast ben je bij Richard, die het hotel runt. Wil je iets buiten het normale, vraag het Richard, en het komt goed. Zijn ontbijt is ook top. Heb je hieromtrent wensen, laat het hem weten.
Onze kamer, met een fijn balkon, bevond zich op de tweede verdieping aan de voorkant. Over de kamer kan ik kort zijn: schoon, comfortabel en alles functioneerde. In de kamer vind je een kluis, koelkast en TV. De bijbehorende badkamer heeft een wastafel, douche en WC. De airco is effectief en nauwelijks hoorbaar. Dat laatste gold binnen ook voor het verkeer op de Kaya L.D. Gerharts. Dit, in combinatie met een prima bed, staat garant voor een goede nachtrust.
Nou, wat is er verder nog te melden? Dat is de lift, de goede (gratis) parkeergelegenheid aan de overzijde van de straat, de gratis WiFi op de kamer, en de supermarkt aan de overkant.
Is er dan niets negatiefs? Tja, op zondagmorgen wordt er geen ontbijt geserveerd. Maar om dat negatief te noemen met voldoende alternatieven in de directe omgeving gaat te ver. En we gunnen Richard zijn vrije dag, toch?

Richard, wij hadden een heerlijk verblijf. Masha danki!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 20 oktober 2016

Ik heb het hotel 'average' beoordeeld, dit omdat het geen hotel is voor mensen die een weekje op vakantie gaan naar Bonaire. Dit hotel is echt uitstekend voor zakenmensen.

De eigenaar Richard is een super vriendelijke man, hij verwelkomt je hartelijk en zorgt ervoor dat je je direct thuis voelt. De prijs is fantastisch voor een kamer incl. ontbijt en de kamers zijn top. Airco aanwezig, je kan evt. kopje thee op de kamer zetten, glaasje water nemen.

De volgende ochtend staat Richard vanaf half 5 alweer in het hotel om de gasten vanaf 7 uur te voorzien van een heerlijk ontbijt. Hij verzorgt zijn gasten alsof je familie bent. In de ochtend wat lokale gasten die een kopje koffie drinken en zo is het sociale / familiegevoel aan de keukentafel compleet!

Ik vond het top, op loopafstand van de boulevard van Kralendijk, tegenover een supermarkt en op loopafstand van een sportschool. Wat wil je nog meer als 'zakenvrouw' die een nachtje overblijft in Bonaire - ik heb dus niets te klagen gehad!!

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 augustus 2016

We verbleven met jeugdverpleegkundigen van de "eilanden"een week in dit hotel vlak bij het CJG voor een intensieve scholing vanuit Nederland.
Richard heeft oog voor een ieder, houdt rekening met wensen, lost problemen op , verzint daarbij alleen maar prettige oplossingen . Ook voor mensen die door vertraging laat waren heeft hij altijd een plek.

Kamertip: er zijn kamers met uitzicht op de achtertuin en op straat .
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken