Destinia.com
Sjoerd K

Beter kan niet!

Beoordeling van Goood Resort
5,0 van 5 bollen13 jun 2023 beoordeeld
Wat een rust in deze oase. Ik was hier zakelijk, maar ook voldoende ruimte voor mindfulness! Alles schoon en goed verzorgd, en een heerlijk ontbijt. Absolute aanrader voor mensen die net wat meer zoeken!
Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.1 km van Goood Resort
  • Agoda.com
5.2 km van Goood Resort
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 1 juni 2023

Wat een feest: vanuit de drukte, kou en grijze luchten van Nederland aankomen bij the Gooood resort en direct een enorm relaxt zomergevoel krijgen. Wat een heerlijke plek, met fijne mensen, prachtig uitzicht en frisse, ruime kamers. I loved it!

Kamertip: Wil je met een groep vrienden een relaxte vakantie vieren, of bv duiken, dan is het goood resort echt ideaal!
Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 29 mei 2023

We hebben een geweldige vakantie gehad bij Good Resort. Sluit aan op alles wat je verwacht bij Bonaire. Waanzinnig mooie locatie, centraal. Lieve mensen en erg gastvrij! Aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 29 mei 2023

Super resort! Gelegen op een rustige plek.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekkere zwembaden fijne scone kamers met goede airco. Genoeg plekken om te relaxen en een mooi uitzicht.
Echt een aanrader!

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 mei 2023

Fijn resort, verzorgd en een super fijne sfeer.
De kamers zien er top uit, bedden liggen lekker en alles is schoon.
Het zwembad is erg fijn, ‘s avonds kan je heerlijk buiten zitten en de GreenEgg aansteken om daar je vers gevangen vis op te leggen.
Kortom: GENIETEN

Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 mei 2023

Geweldige sfeer
met zeer behulpzame host
Heel fijn ontbijt en hoop plekje om lekker in de zon of schaduw een boek te lezen.
Ook zeer centraal gelegen en dus een aanrader

Kom hier zeker terug als ik weer op Bonaire ben.

Datum van verblijf: april 2023