Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 150
Booking.comUS$ 163
eDreamsUS$ 163
Orbitz.comUS$ 150
TravelocityUS$ 150
PricelineUS$ 163
Beoordeeld op 12 augustus 2021 via mobiele applicatie

Alles wat je wilt voor een geslaagde vakantie. De eigenaar is enorm betrokken bij het reilen en zeilen van het resort. Bovendien zijn de drie werknemers vrijwel elke dag in de weer geweest met het schoonmaken van de kamers.
Het ontbijt was elke dag weer een positieve verassing. Het zwembad met bubbelbad gaf de benodigde verkoeling en het terras op de tweede verdieping maakte het mogelijk om een groot deel van het eiland te overzien.

Beoordeeld op 9 augustus 2021 via mobiele applicatie

Het Goood Resort was precies wat mijn dochters en ik zoeken in een resort. Kleinschalig. Mooie ruime kamers. Een super groene tropische omgeving met zwembad. Heerlijke ontbijtjes in de morgen.
En het allerbelangrijkste de sfeer was super relaxt!!Drankjes konden obv self service uit de koelkast gepakt worden.
Eigenaar Joost was een super host die hielp en mee dacht met alles wat we vroegen.
Al met al dus een resort waar wij zeker nog een keer naar toe zullen gaan.

Kamertip: Omdat er niet veel kamers zijn, zou mijn advies zijn om tijdig te reserveren!
Datum van verblijf: juli 2021
Joost S, General Manager van GOOOD Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2021

Dank voor het enorme compliment! Tot een volgende keer !

Beoordeeld op 1 augustus 2021 via mobiele applicatie

Kleinschalige en relaxte plek om helemaal bij te tanken. De kamers zijn gezellig ingericht en heel schoon. In de tuin met tropische bloemen, veel palmbomen en kolibries heb je verschillende plekken waar je rustig kan zitten en omdat het resort op een berg is gelegen heb je altijd een verkoelend briesje. Goood resort is een van de fijnste plekken waar ik ooit mijn vakantie heb gevierd.

Malika Sevil

Beoordeeld op 15 juni 2021

Geweldig resort die enorm sfeervol is aangelegd en met prachtig uitzicht. Santa Barbara is heelijk rustig met weinig toeristen en dat slaapt ook heerlijk. Voor duikers een super spot waar de eigenaar een ervaren duiker is. Een aanrader!!

Kamertip: Alle kamers liggen aan de binnenruimte dus zijn allemaal goed.
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 12 juni 2021 via mobiele applicatie

Een fantastische ambiance. Vriendelijk en erg behulpzaam. Heerlijk klimaat. ! Het resort ligt hoger buiten Kralendijke en daardoor is het uitzicht prachtig en koeler door de wind. Lekker groot zwembad in een mooie tuin. Een een woord super en we kunnen dit echt aan bevelen!!

Datum van verblijf: juni 2021