Beoordeeld op 15 juli 2020

Super resort, ligging lekker rustig maar niet te ver van alles. Ontbijt is echt geweldig en de mensen fantastisch. Echt een aanrader. We hebben er heerlijk geslapen dankzij een airco na het duiken konden we veilig onze spullen uithangen en laten drogen in een afgesloten ruimte

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 14 maart 2020

Reinier en Leonie zijn uitstekend als gastheer en -vrouw. Zij deden er alles aan om het ons naar de zin te maken, en dat is ook gelukt.
Het resort ligt wel wat afgelegen t.o.v. Kralendijk en de rest van de bewoonde wereld. Het voordeel is dat het er stil is, maar je hebt wel altijd een auto nodig (die heeft Reinier voor ons geregeld).
We werden bij aankomst van het vliegveld gehaald en bij vertrek ‘s morgens heel vroeg stond Reinier alweer fris klaar om ons weg te brengen.
Reinier en Leonie: nogmaals heel veel dank voor jullie gastvrijheid!

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 14 december 2019

Heerlijke tijd gehad bij Goood Resort. Perfecte gastvrouw en -heer die je welkom doen voelen. Mooie en zeer schone kamers met goede bedden.
Fijn zwembad. Zeer mooie ligging met uitzicht op Kralendijk en klein Bonaire.
Goood Resort is 'n absolute aanrader.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Het begon al met de vriendelijke ontvangst op de luchthaven. Uiteindelijk aangekomen op het resort genoten van de zeer vriendelijke service, heerlijke kamer met goed bed en een voortreffelijk ontbijt. Ga zo door!

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 juni 2019

Wij zijn net terug van dit prachtige resort. Wat hebben we genoten.
Zeer vriendelijke beheerders en prachtig mooie kamer
Om de dag schone handdoeken .
Elke dag ons bed opgemaakt. Overdadig ontbijt met elke dag vers fruit .
Hier komen we zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juni 2019