Ruben

Top hotel

5,0 van 5 bollen12 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Harbour Village is een geweldig hotel met een perfecte service. Personeel denkt mee in mogelijkheden en komt zoveel mogelijk tegemoet aan de wensen van de gasten. Het restaurant zit op een mooie locatie aan zee. Het is zelfs mogelijk om op het strand te dineren. Daarnaast heet Harbour Village een prachtig en rustig privé strand. En niet te vergeten…. Het is altijd mooi weer @ Bonaire.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 13 mei 2024
Excuses voor eventuele fouten in deze vertaling. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van je tijd bij ons op Bonaire! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!
1.1 km van Harbour Village Beach Club
  • Booking.com
2.5 km van Harbour Village Beach Club
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 19 november 2023

Het is een paradijsje zo mooi !!
En dan is er heel vriendelijk, behulpzaam personeel. Heerlijk eten aan het water.
En de kamers zijn prachtig en super schoon!!
Kortom een fantastisch verblijf in een fantastische omgeving !!

Datum van verblijf: november 2023
Isabella Poggi, Marketing van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2023

Excuses voor eventuele fouten in deze vertaling. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. We horen graag van terugkerende gasten! 18 jaar is ongelooflijk. We zijn vereerd! Wij hopen jullie allemaal snel weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 5 oktober 2023 via mobiele applicatie

Geweldig Mooie Locatie Grote Kamers wij kregen upgrade Zeezicht!
Relaxed & Mooi privé strand ook om te snorkelen.
Zeer vriendelijk personeel. Autohuur ook direct geregeld bij de receptie.
Heerlijk restaurant . Maar op loopafstand ook div restaurantjes.

Kamertip: Wij waren er in Sept dus naseizoen heerlijk rustig & relaxed Snorkelen/ Zwemmen fantastisch. Autohuur om dagje eiland te verkennen, zo geregeld bij de receptie!
Datum van verblijf: september 2023
Isabella Poggi, Marketing van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2023

We zijn zo blij om te horen over uw verblijf bij ons! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een ​​recensie te schrijven. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 9 juni 2023 via mobiele applicatie

We hadden een oceanfront kamer waarvan de airco goed te regelen was. Er was een koelkastje met vriesvak en een koffiezet automaat met prima koffie. De badkamer was keurig in orde. Het meubilair is leuk antiek en het zat prima. Er was zelfs een slaapbank beschikbaar.

Kamertip: De parkeerplaats en de compound zijn goed beveiligd. De beplanting is volwassen en goed verzorgd. Er zijn boten beschikbaar voor duiken en snorkelen.
Datum van verblijf: juni 2023
Isabella Poggi, Marketing van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2023

Thank you for taking the time to write review. We are glad to hear you enjoyed the room during your stay and we hope to welcome you back to Harbour village soon!

Beoordeeld op 7 mei 2023 via mobiele applicatie

Diner in het restaurant ver onder maats en koffie niet te drinken. Prijs/kwaliteit volledig uit balans (eten smaakte als uit een kant en klaar pakje). Wel een fantastisch plek!
Bediening is aardig, maar voor de rest is het gebakken lucht..

Datum van verblijf: mei 2023
Harbour Village Management, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2023

Hello Astrid, we regret that your dinner experience did not meet expectations. We wish you had commented while dining so the Chef could have prepared an alternate dish for you. We could not find you in our restaurant reservations nor as a hotel guest last week. Please contact us to further discuss what went wrong. Thank you.

Beoordeeld op 6 april 2023

Alles was heel goed en heel vriendelijk personeel - grote kamer met living en terras met zicht op zee - prachtige tuin - ter plaatsen mogelijkheid om te snorkelen - niet ver van het centrum van Kralendijk

Datum van verblijf: maart 2023
Isabella Poggi, Marketing van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2023

Thank you for taking the time to write a review about your experience at Harbour Village. We are glad to hear you enjoyed your stay. We hope to welcome you back to Bonaire soon!