3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 584
Expedia.comUS$ 579
Hotels.comUS$ 584
Orbitz.comUS$ 584
Vio.comUS$ 584
HurbUS$ 594
Beoordeeld op 27 juni 2022

Een tropisch paradijs aan het mooiste strand van Bonaire... de service, kamers ons uitzicht het was in één woord fantastisch! Ook de prachtige vissen in het huisrif waren een bezienswaardigheid. Het personeel was top, niets was ze teveel, Wij voelden ons zeer verwend! We hebben een heerlijke vakantie gehad in Harbour Village!

Datum van verblijf: juni 2022
Harbour Village Management, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2022

We're so glad to hear you felt spoiled by our staff and had such a lovely holiday. We appreciate your review and hope to welcome you back again soon.

Beoordeeld op 29 januari 2022

Bijzonder mooi en sfeervol hotel met een prachtig privé strand. Heerlijk snorkelen vanaf het strand, veel te zien.
Naar Kralendijk lopen is goed te doen langs de boulevard, ongeveer 20min.
Prijzen van het restaurant behoorlijk hoog voor wat je krijgt.

Datum van verblijf: januari 2022
Harbour Village Management, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2022

Thank you for posting your review. We are very glad you enjoyed your stay and noted your comment about the restaurant value. We hope to welcome you back on a future stay.

Beoordeeld op 29 november 2021 via mobiele applicatie

Prachtig hotel en uitstekende ligging! Maar de kamer (723 voor 6 nachten) gaf me geen wauw-gevoel, zonder balkon of terras en dat terwijl ook voor deze kamer veel (te veel dus!) is betaald. Op de eerste dag pas laat in de middag nieuwe badhanddoeken ontvangen, de hele dag staat er vuile vaat van de roomservice onder aan de trap, altijd staat er wel een bezem, schoonmaakkar oid bij de trap. Dit alles gaf me het gevoel dat ik in een sloppenwijk verbleef dat direct aan een luxe villa wijk lag. Maar doordat ik een golfkarretje gehuurd had hoefde ik niet veel op de kamer te zijn, positief omdenken.
Verder was het restaurant met personeel echt top! En uiteraard het strand ook!

Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Reisde alleen
Harbour Village Management, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2021

Thank you for your feedback. We regret that the outside of your guest room building was not tidy. We alerted housekeeping regarding this issue. We are pleased that you enjoyed the resort and restaurant and hope that you will consider staying with us on a return visit.

Happy Holidays,

Beoordeeld op 8 november 2021 via mobiele applicatie

Een fantastisch hotel met eigen strand en zwembad. Een goed restaurant en ontbijt aan tafel en niet in buffet. De dame achter bar kent haar job. Maakt cocktails volgens smaak en steeds iets anders. Iedereen staat klaar om je wensen te vervullen. We hadden een fantastische vakantie!

Datum van verblijf: oktober 2021
Harbour Village Management, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2021

We are so happy to hear that you enjoyed your stay. We hope you will return for another fantastic vacation with us.

Warm regards,

Beoordeeld op 11 oktober 2021 via mobiele applicatie

Geweldig hotel. Locatie, staff, prive strand, goede voorzieningen, kamers goed. We zijn hier voor onze honeymoon op aanraden van vrienden en kan niks anders zeggen dat dit het beste hotel van Bonaire is.

Op mid lange termijn misschien kleine metamorfose nodig maar dat is muggenziften.

Datum van verblijf: oktober 2021
Harbour Village Management, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2021

Thank you for your comments. We are so happy you chose to stay with us on your honeymoon and that you enjoyed the resort. Congratulations on your marriage and we hope you will return to celebrate your anniversaries with us.

Warm regards,