Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 413
Expedia.comUS$ 702
Hotels.comUS$ 702
Vio.comUS$ 413
eDreamsUS$ 413
HurbUS$ 713
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.096)
Beoordelingen filteren
1.097 resultaten
Waardering van reizigers
897
147
35
14
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
897
147
35
14
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 1.097 beoordelingen
Beoordeeld op 1 juli 2021

Het strand is het pareltje van dit resort, direct voor de deur met fijne bedjes, hangmatten en schaduw door de palmbomen. De kamers waren ruim en schoon, voldoende handdoeken, zeep, shampoo etc. Het personeel was uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam, er hangt een gezellige en vriendelijke sfeer. We hadden heel snel en last minute een auto nodig voor onze trip naar het nationale park en dit werd direct geregeld door Sophia van de receptie. Top!
Het restaurant is in de vorm van een boot gemaakt en daar zit je prachtig. Maar..als je van een minpunt kunt spreken dan is dat het ontbijt, dit hadden we niet inclusief. De keuze op de kaart was beperkt en te duur voor wat je kreeg. We hebben verschillende dingen geprobeerd maar alles was zeer matig. Een zakje 'supermarkt' muesli voor door de yoghurt en zeer dun gesneden stukjes fruit bij een croissantje, de pannenkoekjes waren niet lekker, het kannetje thee was half vol, dat kan voor een resort als dit echt vele malen beter. We hebben de laatste dagen daardoor zelf ontbijt uit de supermarkt gehaald (meergranenbroodjes, croissantjes, beschuit, kwark, fruit, jam, kaas, sap en thee) en op ons beachview balkon genuttigd. Dit is dus zeker een aandachtspunt voor dit verder perfecte hotel op de meest mooie lokatie van het eiland.
Wij hebben een fantastisch verblijf gehad in dit resort naast de haven (handig voor een bootje huren), we hebben diverse plekjes op het eiland bezocht maar nergens een mooiere plek gezien dan Harbour Village.

Datum van verblijf: juni 2021
Bedank HohoBkk
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Harbour Village Management, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2021
Google-vertaling

We are so pleased that you enjoyed the resort and that our staff was helpful. We regret that breakfast did not meet your expectations. Thank you for the feedback.

We hope to host you on a return visit soon.

Warm regards,

The Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2020

We hebben elke dag genoten. Prachtige suite, fantastisch strand, goed restaurant, heerlijke cocktails, geweldig uitzicht over Klein Bonaire. Duikfaciliteiten op het resort. Mochten we nog een keer naar Bonaire gaan, komen we zeker hier terug.

Datum van verblijf: juli 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank esthersS4022WX
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Harbour Village Management, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2020
Google-vertaling

Thank you for leaving such a nice review. We were so happy to host you, as some of our first guests after the travel ban was lifted.

We hope to welcome you back soon.

Warm regards,

The Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie

Een prachtig resort met alle faciliteiten die je als gast maar mag wensen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is zeer goed. Het huis heeft een prachtig privé strand en een schitterend huisrif waar je geweldig kunt snorkelen.
Dit resort hoort in de top 3 thuis van beste plekken om te verblijven op Bonaire.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Eric S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Harbour Village Management, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020
Google-vertaling

We are so pleased that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back soon.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 maart 2020

Hoge verwachtingen die niet helemaal waar zijn gemaakt.
Incheck prima , kamers goed met een prima bed maar een verouderde badkamer.
Restaurant ver onder de maat qua kwaliteit en bediening. Er heerst totaal geen sfeer wat erg jammer is want de locatie is prachtig.
Na een dag onze lunch en dinner elke dag elders gebruikt .
Uitcheck bedroevend , moesten 90 dollar bijbetalen om 2 uur langer in de kamer te mogen blijven. Er werd geen enkel woord gewisseld over hoe we ons verblijf ervaren hebben.

Voor een 4/5 sterren hotel wat stevig aan de prijs is mag ik iets anders verwachten

Datum van verblijf: februari 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Ankie V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Harbour Village Management, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020
Google-vertaling

We regret that your experience at the resort did not meet expectations and that you did not feel the staff was concerned with the quality of your stay.

Please feel free to reach out to our reservations office if you would like to elaborate on any of your points. We would like to help make up for your experience on a future stay.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 januari 2020

Ontvangst erg goed dus hoge verdere verwachtingen
1 e morgen ontbijt buffetje lag in een vieze plastic bak plakjes ham goedkope geperste ham leek wel schuimrubber
plakje kaas en nog wat broodjes en yoghurt,moesten hier nog 24,00 $ voor betalen beetje raar als kamer ca 636,00$ kost
Lunch volgende dag we bestelde een drankje en nog een komt er aan commandant ,sorry maar 4/5 sterren zaak?

Avonds tafel gevraagd zat eigenlijk vol maar kon toch weer erg benieuwd zaten 3 tafeltjes en ja hoor weer zeer slecht hebben maar niks meer gezegd was laatste keer restaurant Harbour Bonaire.

Kamer was goed beetje oud bollig maar wel alle voorzieningen aanwezig

Schoonmaak 2 keer per dag klopte behalve na de 2/3 dag kwamen ze avonds niet meer.
Voor ons geen Harbour Villages meer

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank simonhomburg
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
HarbourVillage1, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2020
Google-vertaling

Thank you for your feedback. We very much regret that your Harbour Village experience did not meet your expectations. We would like to discuss what went wrong in more detail. If willing, please contact our reservations office via email or chat so we can set up a time for you to speak with a property representative. Thank you.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken