Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie

Een prachtig resort met alle faciliteiten die je als gast maar mag wensen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is zeer goed. Het huis heeft een prachtig privé strand en een schitterend huisrif waar je geweldig kunt snorkelen.
Dit resort hoort in de top 3 thuis van beste plekken om te verblijven op Bonaire.

Datum van verblijf: maart 2020
Harbour Village Management, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

We are so pleased that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back soon.

Beoordeeld op 6 maart 2020

Hoge verwachtingen die niet helemaal waar zijn gemaakt.
Incheck prima , kamers goed met een prima bed maar een verouderde badkamer.
Restaurant ver onder de maat qua kwaliteit en bediening. Er heerst totaal geen sfeer wat erg jammer is want de locatie is prachtig.
Na een dag onze lunch en dinner elke dag elders gebruikt .
Uitcheck bedroevend , moesten 90 dollar bijbetalen om 2 uur langer in de kamer te mogen blijven. Er werd geen enkel woord gewisseld over hoe we ons verblijf ervaren hebben.

Voor een 4/5 sterren hotel wat stevig aan de prijs is mag ik iets anders verwachten

Datum van verblijf: februari 2020
Harbour Village Management, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

We regret that your experience at the resort did not meet expectations and that you did not feel the staff was concerned with the quality of your stay.

Please feel free to reach out to our reservations office if you would like to elaborate on any of your points. We would like to help make up for your experience on a future stay.

Beoordeeld op 16 januari 2020

Ontvangst erg goed dus hoge verdere verwachtingen
1 e morgen ontbijt buffetje lag in een vieze plastic bak plakjes ham goedkope geperste ham leek wel schuimrubber
plakje kaas en nog wat broodjes en yoghurt,moesten hier nog 24,00 $ voor betalen beetje raar als kamer ca 636,00$ kost
Lunch volgende dag we bestelde een drankje en nog een komt er aan commandant ,sorry maar 4/5 sterren zaak?

Avonds tafel gevraagd zat eigenlijk vol maar kon toch weer erg benieuwd zaten 3 tafeltjes en ja hoor weer zeer slecht hebben maar niks meer gezegd was laatste keer restaurant Harbour Bonaire.

Kamer was goed beetje oud bollig maar wel alle voorzieningen aanwezig

Schoonmaak 2 keer per dag klopte behalve na de 2/3 dag kwamen ze avonds niet meer.
Voor ons geen Harbour Villages meer

Datum van verblijf: januari 2020
HarbourVillage1, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2020

Thank you for your feedback. We very much regret that your Harbour Village experience did not meet your expectations. We would like to discuss what went wrong in more detail. If willing, please contact our reservations office via email or chat so we can set up a time for you to speak with a property representative. Thank you.

Beoordeeld op 12 januari 2020

Het is een leuk hotel om te zien met een mooie strand. Echter is er te weinig personeel op het strand en restaurant. Dit zorgt voor onnodige fouten. Ze controleren hun bonnen niet goed en boeken bedragen af ondanks dat je aangeeft dat het betaald is en daar betaalbewijs van hebt doez ik zogenaamd niet nodig vinden om te zien. Vervolgens boeken ze dat bedrag wel af ongeacht dat het om een kop koffie gaat van 3 dollar....

Datum van verblijf: december 2019
HarbourVillage1, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

We apologize for this misunderstanding by the front desk agent over such a small charge. It was corrected but we regret that it was an unpleasant situation for you.

We hope to have the opportunity to host you again on a future visit.

Warm regards,

The Management

Beoordeeld op 26 oktober 2019 via mobiele applicatie

Vijf nachten verbleven we op Harbour Village. In dit hotel klopt alles tot in detail. Heel hoog serviceniveau. Kamer was ruim, comfortabel en schoon met heerlijk uitzich op zee. Complex geeft veel rust. Privestrand voldoende ligbedden en is ruim genoeg voor alle gasten. Prima duikschool waar mijn dochter een beginnerscursus /proefles heeft gedaan. Keurig verzorgd. Tuin is prachtig aangelegd. Restaurant is goed met uitzicht rondom op zee. Frontdesk heel vriendelijk en behulpzaam. Manager Melissa is ontzettend aardig en proffesioneel en heeft vaak persoonlijk contact met gasten. Tja en wat helemaal super is dat je vanaf het mooi onderhouden strand zo de zee in loopt en je je waant in een aquarium met vissen in de meest mooi kleuren. En schildpadden. Die hebben we ook meerdere keren gezien. Kortom, dit hotel is een aanrader voor diegenen die houdt van rust, kwaliteit en goede service.

Datum van verblijf: oktober 2019
HarbourVillage1, Owner van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2019

Thank you for posting such a lovely review and sharing how wonderful your stay was!

We are so glad that you enjoyed the property and hope to welcome you back soon.

Warm regards,

The Management