Beoordeeld op 23 augustus 2017

Het mooiste hotel van het eiland,maar ook het hotel met de minste zichtbare gasten.
Alles ziet er perfect verzorgd uit,maar daar hangt natuurlijk het bijbehorende prijskaartje aan.
voor diegene die van luxe houden en zich geen zorgen behoeven te maken over de kosten een absolute aanrader

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 14 april 2017 via mobiele applicatie

Wat een prachtig resort ! Hele mooie suites van alle comfort voorzien. Direct aan het strand . Onze suite was begane grond met eigen terras en uitzicht op zee. Heerlijk rustig . Iedereen is heel vriendelijk , een echte aanrader !

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 7 april 2017 via mobiele applicatie

Ontbijten genomen, eitje sunny site up, gewoon de hemel hier ( hoop ik ) prachtig uitzicht op klein Bonaire een strandje vanuit de boekjes, heel vriendelijk en gedienstig, niets op aan te merken.
6 sterren

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 1 maart 2017 via mobiele applicatie

Natuurlijk is er altijd iets wat beter kan, maar als je naar Bonaire gaat is dit de beste keus. Prachtige locatie en prachtig aangelegd. Vriendelijke mensen, mooi verzorgd strand met palmbomen. Drankjes en eten worden desgewenst gebracht door vriendelijke bediening. Kamers ruim, schoon en alles aanwezig. Ook de schoonmaakservice is perfect. Het ontbijt kan wel een stuk vriendelijker en veelzijdiger gebracht worden. Gym en spa prima verzorgd. Zoals een Small Luxery Hotel hoort te zijn.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 30 december 2016 via mobiele applicatie

We logeren hier niet maar waren welkom voor de lunch in dit appartementen resort.
Uitstekende lunch gerechten. De tonijnsalade was top, dressing apart was geen probleem. Wel een beetje aan de prijs maar met goede bediening, hooguit iets te amicaal, was het meer dan waard.

Datum van verblijf: december 2016