“Mooi hotel, maar sfeer en persoonlijkheid ontbrak !”
Beoordeling van Harbour Village Beach Club

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Harbour Village Beach Club
Beoordeeld als nr. 2 van 22 hotels in Kralendijk
27 juni 2016 beoordeeld

De aankomst verliep al vrij raar. Wij kwamen toe rond middernacht. Ontvangst was er niet. Receptie was al gesloten en personeel was al naar huis. De mensen van de security brengen je naar je kamer en thats it. De volgende dag ons maar gaan aanmelden aan de receptie, die hadden er precies geen weet van dat we er de vorige avond al waren toegekomen !? Toch wel raar. Een beetje uitleg over wat en hoe moesten we zelf vragen. Het hotel is heel mooi. Een prachtig stukje op Bonaire. Zeer goed onderhouden, de kamers zijn ruim en proper. De ijskast en airco maken te veel lawaai. Het water in de ijskast wordt wel iedere dag bijgevuld. De bedden waren ook niet super comfortabel. Het stukje strand is prachtig. De bediening op het strand was verschrikkelijk slecht, om maar te zeggen meer geen dan wel. Het ontbijt is à la carte. De bediening verliep niet altijd even vlot. Sommige waren heel vriendelijk, maar sommige deden hun job met veel tegenzin. Je had schrik om iets te vragen. Het eten was heel lekker. Kort samengevat : mooi hotel en zeer proper onderhouden. Maar de persoonlijkheid naar de klanten ontbreekt volledig. Het is willen maar niet kunnen. Een beetje meer gedrevenheid doet wonderen om mensen welkom te laten voelen, wat ik hier niet echt had !!!

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
HarbourVillage1, Front Office Manager van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2016

Beste Sigi H,

Dank u voor uw review op TripAdvisor.
Jammer om te lezen dat u het ontvangst zo ervaren heeft. Het ontvangst is altijd erg belangrijk voor ons en wij streven ernaar om aan de wensen van de gasten te voldoen. De receptie is elke dag geopend tot 22:00 uur. Als u na deze tijd aankomt dan wordt u ontvangen door onze beveiliging en zij brengen u naar uw kamer. De volgende ochtend kunt u dan langs de front desk komen om in te checken.
U geeft aan dat de airco en de koelkast veel lawaai maakten, heeft u dit tijdens uw verblijf ook aangeven? Deze horen uiteraard geen lawaai te geven en ik vind het ook erg vervelend dat u daar gedurende uw verblijf overlast van heeft gehad.
Wij hebben een goed onderhouden resort en strand en onze tuinmannen werken daar ook hard aan. Goed om te lezen dat onze gasten dat ook ondervinden en daarvan genieten.
Wij hopen dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen om onze verbeteringen te laten zien en u uiteraard welkom te laten voelen.

Als u uw review nog verder wil bespreken, dan kunt u altijd contact opnemen met onze General Manager.

Schrijf een beoordeling

17 mei 2016 beoordeeld

12 dagen verbleven in een suite aan de marina zijde. Het complex is fantastisch gelegen, elk ontbijt op de Balandra is een absoluut genot. Het uitzicht, de heerlijke bries, de pelikaan op de punt, het is elke dag weer genieten. De boot die dagelijks naar een snorkel- of duikplek vaart is ook super, de bemanning ervan heel vriendelijk. Er zijn wel een aantal verbeteringen die een hotel van deze prijsklasse echt moet doorvoeren. De fitness zaal is hopeloos verouderd, de apparaten zijn wel 30 jaar oud en werken niet meer goed. Onze suite was aan een upgrade toe, de badkamer is echt te klein voor de huidige maatstaven. De service bij het ontbijt was erg traag, en na een week mag de bediening best weten hoe je je koffie gebruikt. Ik zou terugkomen.

Verbleef: Mei, 2016
HarbourVillage1, Front Office Manager van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2016

Beste Imed L,

dank voor de review en super om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad. Het restaurant is inderdaad een schitterende plek om te genieten van het uitzicht. Ook wil ik u danken voor uw verbeterpunten, deze gaan wij oppakken en zeker mee aan de slag. Hopelijk mogen wij u nog een volgende keer verwelkomen.

Debbie Nieuwenhuis

28 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het privestrand is het belangrijkste pluspunt van het hotel, zeker op bonaire. Altijd voor iedereen plek, snorkelen vanaf het strand en heelijke standbedjes of hangmatten. Echt een paradijsje. Onder de middag lekker gegeten in het restaurant. Kwaliteit is prima, herken niet de kritiek uit andere reviews. Personeel is zeer vriendelijk. We hadden een mooie kamer met uitzicht op de haven (aanrader, al zagen de kamers aan het strand er ook mooi uit). Wij kwamen na een forse vertraging pas laat aan in het hotel en het restaurant werd open gehouden zodat wij na 22 uur nog konden eten. Dat was echt heel fijn na een veel te lange vlucht met tuifly (geen aanrader). Ander pluspunt is de afstand tot kralendijk. Lopend zeer goed te doen, ook s avonds laat. Veel tips gehad van het personeel over wat te doen buiten het hotel. Wij komen zeker nog een keer terug.

Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
HarbourVillage1, Front Office Manager van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2016

Beste Velza,

Erg fijn om te horen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij Harbour Village. Wij proberen altijd mee te denken met onze gasten, vandaar ook de aangepaste openingstijden van het restaurant als een vlucht vertraging heeft. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Debbie Nieuwenhuis

21 april 2016 beoordeeld

Dit resort is echt het mooiste op het eiland. Met een heerlijk strand voor de deur kun je lekker luieren op een bedje of zelfs in een hangmat. De restaurants bieden lekker eten met een uitgebreide kaart en de kamers (wij hadden een oceanview beach room) zijn prachtig en van alle gemakken voorzien. Ook de kamers bij de haven zijn erg knus.
Ga je naar Bonaire, dan is dit dé plek waar je je vakantie wilt doorbrengen!!

Kamertip: Doe eens gek en kies voor luxe, met uitzicht op ze is het echt helemaal af!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
HarbourVillage1, Front Office Manager van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2016

Beste SVE885,
Bedankt voor jullie mooie review. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest en dat jullie zo hebben genoten. Hopelijk mogen wij jullie nog een volgende keer verwelkomen.
Met vriendelijke groet, Debbie Nieuwenhuis

14 maart 2016 beoordeeld

Kamers perfect, onderhoud perfect, locatie fantastisch!! Restaurant chaotisch. Bediening lax en amateuristisch. Helft van de gasten is in onze week doodziek geworden. Receptie niet geïnteresseerd en zelfs brutaal. De WIFI die het niet deed was onze Iphone to blame. Bleek achteraf toch hun probleem. Er is ons op geen enkele manier excuses aangeboden. shame on you!!
Dit stukje Paradise verdient een charmante leider en geen amateurs. Deceptie!!

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
13 maart 2016 beoordeeld

Begin februari (4 nachten geboekt). Het hotel is op wandelafstand van Kralendijk -Stad gelegen. Prachtige tuin en strand, weinig hotelgasten.Het eten is wel geen 5 sterren waard ( misschien omdat het restaurant enkel bereikbaar is voor hotelgasten ) de kwaliteit zou ik maar 3 sterren geven. minpunt Hotelkamer: er was geen kingsize bed maar wel 2 twijfelaars, niet leuk als je op 'zilveren' huwelijksreis bent!

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
HarbourVillage1, Front Office Manager van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2016

Beste AnL538,

dank voor uw review op TripAdvisor. Fijn om te horen dat uw verblijf op Harbour Village aangenaam was maar echter spijtig om te horen dat het diner u tegenviel en uiteraard het de twin bedden. Ik ga dit met reservations oppakken zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren en bij deze onze excuses hiervoor.
Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen bij Harbour Village.

Debbie Nieuwenhuis - Front Office Manager

19 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In 1 woord Geweldig met een heeeele grote G!!! De locatie, de service, het heerlijke eten (& drinken), schitterend strand met super bedjes en een onwijze romantische kamer. Spijt dat we er nu maar 4 nachten waren. Volgend jaar gaan we een hele week!!

Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner

Beste Tamaartje68,

dank voor uw review op TripAdvisor. Geweldig om te lezen dat u zo enthousiast bent geweest over uw verblijf en hopelijk mogen wij u een volgende keer langer verwelkomen bij Harbour Village.

Debbie Nieuwenhuis - Front Office Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Kralendijk bekeken
op 3.9 km afstand
Sorobon Beach Resort
nr. 13 van 22 in Kralendijk
264 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Harbour Village Beach Club geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Harbour Village Beach Club

Adres: Kaya Gobernador N Debrot 71, Kralendijk, Bonaire
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Bonaire > Kralendijk
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 spahotel in Kralendijk
Nr. 1 hotel aan het strand in Kralendijk
Nr. 2 beste resorthotel in Kralendijk
Prijsklasse: € 271 - € 370 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Harbour Village Beach Club 4*
Aantal kamers: 42
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Harbour Village Beach Club met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Harbour Village Beach Club Hotel Bonaire
Harbour Village Beach Resort
Harbour Village Beach Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?