Harbour Village Beach Club
Divi Flamingo Beach Resort and Casino(Kralendijk)
Eden Beach Resort(Kralendijk)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 264 per nacht.

GOOOD Resort(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Sand Dollar Condominiums(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Caribbean Club Bonaire(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
17 mei 2016 beoordeeld

12 dagen verbleven in een suite aan de marina zijde. Het complex is fantastisch gelegen, elk ontbijt op de Balandra is een absoluut genot. Het uitzicht, de heerlijke bries, de pelikaan op de punt, het is elke dag weer genieten. De boot die dagelijks naar een snorkel- of duikplek vaart is ook super, de bemanning ervan heel vriendelijk. Er zijn wel een aantal verbeteringen die een hotel van deze prijsklasse echt moet doorvoeren. De fitness zaal is hopeloos verouderd, de apparaten zijn wel 30 jaar oud en werken niet meer goed. Onze suite was aan een upgrade toe, de badkamer is echt te klein voor de huidige maatstaven. De service bij het ontbijt was erg traag, en na een week mag de bediening best weten hoe je je koffie gebruikt. Ik zou terugkomen.

Verbleef: mei 2016
HarbourVillage1, Front Office Manager van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2016

Beste Imed L,

dank voor de review en super om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad. Het restaurant is inderdaad een schitterende plek om te genieten van het uitzicht. Ook wil ik u danken voor uw verbeterpunten, deze gaan wij oppakken en zeker mee aan de slag. Hopelijk mogen wij u nog een volgende keer verwelkomen.

Debbie Nieuwenhuis

28 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het privestrand is het belangrijkste pluspunt van het hotel, zeker op bonaire. Altijd voor iedereen plek, snorkelen vanaf het strand en heelijke standbedjes of hangmatten. Echt een paradijsje. Onder de middag lekker gegeten in het restaurant. Kwaliteit is prima, herken niet de kritiek uit andere reviews. Personeel is zeer vriendelijk. We hadden een mooie kamer met uitzicht op de haven (aanrader, al zagen de kamers aan het strand er ook mooi uit). Wij kwamen na een forse vertraging pas laat aan in het hotel en het restaurant werd open gehouden zodat wij na 22 uur nog konden eten. Dat was echt heel fijn na een veel te lange vlucht met tuifly (geen aanrader). Ander pluspunt is de afstand tot kralendijk. Lopend zeer goed te doen, ook s avonds laat. Veel tips gehad van het personeel over wat te doen buiten het hotel. Wij komen zeker nog een keer terug.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
HarbourVillage1, Front Office Manager van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2016

Beste Velza,

Erg fijn om te horen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij Harbour Village. Wij proberen altijd mee te denken met onze gasten, vandaar ook de aangepaste openingstijden van het restaurant als een vlucht vertraging heeft. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Debbie Nieuwenhuis

21 april 2016 beoordeeld

Dit resort is echt het mooiste op het eiland. Met een heerlijk strand voor de deur kun je lekker luieren op een bedje of zelfs in een hangmat. De restaurants bieden lekker eten met een uitgebreide kaart en de kamers (wij hadden een oceanview beach room) zijn prachtig en van alle gemakken voorzien. Ook de kamers bij de haven zijn erg knus.
Ga je naar Bonaire, dan is dit dé plek waar je je vakantie wilt doorbrengen!!

Kamertip: Doe eens gek en kies voor luxe, met uitzicht op ze is het echt helemaal af!
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
HarbourVillage1, Front Office Manager van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2016

Beste SVE885,
Bedankt voor jullie mooie review. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest en dat jullie zo hebben genoten. Hopelijk mogen wij jullie nog een volgende keer verwelkomen.
Met vriendelijke groet, Debbie Nieuwenhuis

14 maart 2016 beoordeeld

Kamers perfect, onderhoud perfect, locatie fantastisch!! Restaurant chaotisch. Bediening lax en amateuristisch. Helft van de gasten is in onze week doodziek geworden. Receptie niet geïnteresseerd en zelfs brutaal. De WIFI die het niet deed was onze Iphone to blame. Bleek achteraf toch hun probleem. Er is ons op geen enkele manier excuses aangeboden. shame on you!!
Dit stukje Paradise verdient een charmante leider en geen amateurs. Deceptie!!

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
13 maart 2016 beoordeeld

Begin februari (4 nachten geboekt). Het hotel is op wandelafstand van Kralendijk -Stad gelegen. Prachtige tuin en strand, weinig hotelgasten.Het eten is wel geen 5 sterren waard ( misschien omdat het restaurant enkel bereikbaar is voor hotelgasten ) de kwaliteit zou ik maar 3 sterren geven. minpunt Hotelkamer: er was geen kingsize bed maar wel 2 twijfelaars, niet leuk als je op 'zilveren' huwelijksreis bent!

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
HarbourVillage1, Front Office Manager van Harbour Village Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2016

Beste AnL538,

dank voor uw review op TripAdvisor. Fijn om te horen dat uw verblijf op Harbour Village aangenaam was maar echter spijtig om te horen dat het diner u tegenviel en uiteraard het de twin bedden. Ik ga dit met reservations oppakken zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren en bij deze onze excuses hiervoor.
Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen bij Harbour Village.

Debbie Nieuwenhuis - Front Office Manager