• Gratis parkeren
Plaza Resort Bonaire(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 42% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 42% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 263 per nacht.

Eden Beach Resort(Kralendijk)
  • Gratis parkeren
Divi Flamingo Beach Resort and Casino(Kralendijk)
Buddy Dive Resort(Kralendijk)
  • Zwembad
  • Bar/lounge
Caribbean Club Bonaire(Kralendijk)(Heel veel waar voor je geld!)
16 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie op Bonaire had ik, vanwege mijn werk als persoonlijk Reisadviseur, een hotelbezoek geregeld in dit mooie, rustige, prachtig gelegen privé-resort. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Verblijf in een dagkamer die van alle gemakken voorzien was. De kamers met zeezicht zijn super! Je komt in dit resort echt tot rust. Juni is een rustige maand en er waren niet veel gasten, maar dat was eigenlijk wel erg fijn. Stoeltjes, ligbedden, hangmatten. Bar/restaurant op een "schip". Duiken, de mooiste vissen gezien tijdens het snorkelen, heerlijk zandstrand. Vermaakt door de pelikanen en andere vogels. Uitzicht op Klein Bonaire. Het zwembad was net een paar dagen in onderhoud, dus daar hebben we geen gebruik van kunnen maken. Er is nog een zwembad bij de Wellness, daar zou ik zeker gebruik van gemaakt als ik meer tijd gehad had. Kortom, het was een heerlijke dag.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
6 juli 2015 beoordeeld

Bij aankomst werden we allemaal hartelijk verwelkomd. Je kan vanuit het strand Klein Bonaire zien en bij het hotel kan je een boot huren waarmee je naar Klein Bonaire kan of gewoon mee kan gaan varen. Het restaurant van het hotel had heerlijk eten en ook goede service.

5 juli 2015 beoordeeld

Het hotel is een oase van rust met een prachtig strand en een fantastisch mooie groene tuin. Een geweldig compliment voor de keuken en in het bijzonder voor (sous)chef Martin, die ons heeft verrast met een 4-gangen diner, dat hij speciaal voor ons had samengesteld. Samen met de sommelier is bij ieder gerecht een bijpassende wijn geschonken. Ook was er was een tafel op het strand geplaatst met fakkels en kaarsjes. Wij hebben echt heerlijk gegeten en gedronken en enorm genoten van deze romantische avond.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
26 juni 2015 beoordeeld

Afgelopen mei geweest met kind van 5 en verbleven in een 1-bedroomsuite. Hartelijk ontvangen door de taxi chauffeur die ons naar het hotel bracht. Daar opgewacht door Mark die zeer vriendelijk en behulpzaam was evenals Enrique. De kamer was zeer ruim en luxe en met terras direct aan het strand gelegen. Wel jammer dat airco veel lawaai maakt. Op het strand heerlijke bedden en hangmatten. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Zelf geen duiker of snorkelaar maar anders is er veel mogelijk en Bonaire een onderwater wallhalla.
Voor kinderen niets te doen behalve zand en zwembad. In zee wel stukken met stenen wat ons een beetje tegen hield de zee in te lopen. Verder rustig in het hotel maar begreep dat het toch vol zat. Waarschijnlijk veel mensen duiken. Niks van gemerkt Restaurant gebruikt de 1e laatste avond. Er zaten 2 tafels die klaar waren en we hebben ca. 1 uur moeten wachten voor de bestelling kwam. Jammer. Voor mij geen probleem maar kan me voorstellen wel voor anderen gezien de prijzen. Centrum Kralendijk ruim 20 minuten lopen en links bij het hotel op zo'n 5 minuten lopen enkele restaurantjes en een drogist. Een gezellige beachclub voor wat vertier als je dat zoekt naast het hotel.
Al met al een goed en relaxed verblijf maar wellicht een wat hoge prijs voor de gemiddelde consument.

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie
24 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een prachtig prive strand waar je vanuit je strandstoel de lekkerste cocktails kan bestellen. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Het hotel is schoon, goed onderhouden en heeft vriendelijk personeel. Voor ons een plek om nog eens terug te komen.

Verbleef: april 2015, reisde met een partner