“Prachtig hotel op een schitterende locatie”
Beoordeling van Harbour Village Beach Club

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Harbour Village Beach Club
Beoordeeld als nr. 2 van 22 hotels in Kralendijk
1 oktober 2015 beoordeeld

Dit hotel is de top van Bonaire , geweldige locatie , zeer vriendelijke en behulpzaam team , de place to Be mooi strand , goed. Restaurant "! Mogelijkheid tot duiken , en een goed en vriendelijk management

Kamertip: Op een prachtige locatie , mooi strand
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

16 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie op Bonaire had ik, vanwege mijn werk als persoonlijk Reisadviseur, een hotelbezoek geregeld in dit mooie, rustige, prachtig gelegen privé-resort. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Verblijf in een dagkamer die van alle gemakken voorzien was. De kamers met zeezicht zijn super! Je komt in dit resort echt tot rust. Juni is een rustige maand en er waren niet veel gasten, maar dat was eigenlijk wel erg fijn. Stoeltjes, ligbedden, hangmatten. Bar/restaurant op een "schip". Duiken, de mooiste vissen gezien tijdens het snorkelen, heerlijk zandstrand. Vermaakt door de pelikanen en andere vogels. Uitzicht op Klein Bonaire. Het zwembad was net een paar dagen in onderhoud, dus daar hebben we geen gebruik van kunnen maken. Er is nog een zwembad bij de Wellness, daar zou ik zeker gebruik van gemaakt als ik meer tijd gehad had. Kortom, het was een heerlijke dag.

Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
6 juli 2015 beoordeeld

Bij aankomst werden we allemaal hartelijk verwelkomd. Je kan vanuit het strand Klein Bonaire zien en bij het hotel kan je een boot huren waarmee je naar Klein Bonaire kan of gewoon mee kan gaan varen. Het restaurant van het hotel had heerlijk eten en ook goede service.

5 juli 2015 beoordeeld

Het hotel is een oase van rust met een prachtig strand en een fantastisch mooie groene tuin. Een geweldig compliment voor de keuken en in het bijzonder voor (sous)chef Martin, die ons heeft verrast met een 4-gangen diner, dat hij speciaal voor ons had samengesteld. Samen met de sommelier is bij ieder gerecht een bijpassende wijn geschonken. Ook was er was een tafel op het strand geplaatst met fakkels en kaarsjes. Wij hebben echt heerlijk gegeten en gedronken en enorm genoten van deze romantische avond.

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
26 juni 2015 beoordeeld

Afgelopen mei geweest met kind van 5 en verbleven in een 1-bedroomsuite. Hartelijk ontvangen door de taxi chauffeur die ons naar het hotel bracht. Daar opgewacht door Mark die zeer vriendelijk en behulpzaam was evenals Enrique. De kamer was zeer ruim en luxe en met terras direct aan het strand gelegen. Wel jammer dat airco veel lawaai maakt. Op het strand heerlijke bedden en hangmatten. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Zelf geen duiker of snorkelaar maar anders is er veel mogelijk en Bonaire een onderwater wallhalla.
Voor kinderen niets te doen behalve zand en zwembad. In zee wel stukken met stenen wat ons een beetje tegen hield de zee in te lopen. Verder rustig in het hotel maar begreep dat het toch vol zat. Waarschijnlijk veel mensen duiken. Niks van gemerkt Restaurant gebruikt de 1e laatste avond. Er zaten 2 tafels die klaar waren en we hebben ca. 1 uur moeten wachten voor de bestelling kwam. Jammer. Voor mij geen probleem maar kan me voorstellen wel voor anderen gezien de prijzen. Centrum Kralendijk ruim 20 minuten lopen en links bij het hotel op zo'n 5 minuten lopen enkele restaurantjes en een drogist. Een gezellige beachclub voor wat vertier als je dat zoekt naast het hotel.
Al met al een goed en relaxed verblijf maar wellicht een wat hoge prijs voor de gemiddelde consument.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
24 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een prachtig prive strand waar je vanuit je strandstoel de lekkerste cocktails kan bestellen. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Het hotel is schoon, goed onderhouden en heeft vriendelijk personeel. Voor ons een plek om nog eens terug te komen.

Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
11 maart 2015 beoordeeld

In oktober 2014 bezochten wij voor de eerste keer Bonaire en daarmee ook de Harbour Village Club. De kamers zijn erg mooi en voorzien van alle gemakken, zoals een keuken, airco, kluis, bed met klamboe en een mooie badkamer. Het privéstrand is klein, maar wel voorzien van fijne ligbedden met een handdoekenservice. De bediening op het strand is matig, weinig tot geen eigen initiatief bij het aanbieden of vragen naar wensen voor drankjes.
Wij wisten al dat het restaurant niet goed aangeschreven stond, dit was helaas ook waar. Tijdens ons verblijf is er echter een nieuwe kok, Floris, gestart. Hij heeft ons echt verrast met zijn kookinitiatieven. Wij hopen dat dit de standaard gaat worden voor dit restaurant. De bediening in het restaurant heeft wel een update nodig.
Het bij het hotel behorende duikcentrum is top. Wij hebben onder begeleiding van Ken, Jenne en Alfonso super en heel relaxed gedoken. Zelfs het huisrif is de moeite waard. Voor een volgende vakantie Bonaire komen wij hier zeker terug.

Kamertip: De kamers met uitzicht op het strand zijn erg mooi!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Kralendijk bekeken
op 3.9 km afstand
Sorobon Beach Resort
nr. 13 van 22 in Kralendijk
265 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Harbour Village Beach Club geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Harbour Village Beach Club

Adres: Kaya Gobernador N Debrot 71, Kralendijk, Bonaire
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Bonaire > Kralendijk
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 hotel aan het strand in Kralendijk
Nr. 1 spahotel in Kralendijk
Nr. 2 beste resorthotel in Kralendijk
Prijsklasse: € 272 - € 373 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Harbour Village Beach Club 4*
Aantal kamers: 42
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Harbour Village Beach Club met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Harbour Village Beach Club Hotel Bonaire
Harbour Village Beach Resort
Harbour Village Beach Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?