“Heel lekker en niet duur!”
Beoordeling van Julian's Cafe & Restaurant

Julian's Cafe & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 11 van 161 Restaurants in Kralendijk
Keukens: Amerikaans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi concept hebben ze hier. Zeer overzichtelijke menukaart van ongeveer 8 verschillende gerechten, geserveerd met een frisdrank en een toetje voor een vaste prijs! Uitzicht op zee zit er voor dat geld ook nog bij! Ik had de mahi-mahi en mijn vriend de hamburger. Toe was er keuze uit ijs of flan (flan natuurlijk!) Alles was even lekker en vers. En het groene knoflooksausje was god-de-lijk!!

Datum van bezoek: september 2019

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was smaakvol. Wel wat weinig vergeleken met andere restaurants. Voor 34 dollar met 2 personen een 3 gangen menu met een drankje. We wisten niet dat je ook lekker kon eten voor weinig op bonaire.

Datum van bezoek: september 2019
21 augustus 2019 beoordeeld

Erg lekker gegeten. Prijs is in verhouding met andere eetgelegenheden vrij goedkoop. Je hebt geen grote menukaart maar het is heerlijk eten en de bediening is top. Uitzicht op zee.

Datum van bezoek: juli 2019
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben tijdens onze vakantie hier 3x gegeten. Leuke locatie aan de boulevard, zeer betaalbaar, lekker eten en vriendelijke eigenaar!

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2019 beoordeeld

17 dollar voor een hoofdgerecht, diverse keuze, nagerecht (2 soorten) en een softdrink. Klein restaurantje aan de boulevard. Supersnel geserveerd, goed gebakken hamburger en tafelgenoot lekkere mahi mahi. Rijst of frites erbij. Dessert (Antilliaanse bananencake) heerlijk!! Niet duur en heerlijk gegeten

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Julian's Cafe & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Julian's Cafe & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!