855jessej
Roermond, Nederland

Fijne relaxte vakantie op een mooie locatie!

5,0 van 5 bollen16 jan 2023 beoordeeld
Mooi en goed ingericht appartement, met om de hoek de receptie met kundig, vriendelijke en servicegericht personeel. Tegenover ligt "de Beach", en achterom het grote zwembad met ligbedden e.d. De bar is bezet door een vriendelijke barman (the No 1 Barman of Bonaire :-)). Hiervoor zaten we vaker in een villa iets verderop, maar voor families zou ik dit eerder aanraden (meer te doen). Wij zouden in ieder geval zo weer terug gaan naar Windsock. Special thanks to Marjorie voor de hulp en het snelle uitchecken.
Datum van verblijf: december 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Go to your Happy Price
1.6 km van Windsock Apartments & Beach
Zwembad
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 8 januari 2023 via mobiele applicatie

Huisjes en appartement was schoon. Zwembad is groot en aangenaam. Mooi uitzicht vanaf the Beach met de 2 huis leguanen.

Minpunt is dat de bar aan het zwembad vaak dicht is en er is geen beleving. De beach bar resto is vaak 'vol' waardoor je nergens iets kunt eten of drinken. Is niet iets wat past bij dit type resort.

Kamertip: Wees morgens op tijd zodat je plaats hebt aan de beach. Beetje druk is deur dicht en is full
Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 19 juni 2021

Prachtig appartement in een prachtige tuin met alles erop en eraan , heerlijk schoon alles goed geregeld .
Strand aan de overkant bij the beach met heerlijk eten en drinken , lekkere bedjes en parasols en een leuke sfeer.
En een prachtig eiland om te verkennen met de auto of scooter.
We zouden zo weer gaan!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 1 december 2019

Weer genoten van het prachtige appartement. De Tropische tuin was door de regentijd ontploft! Prachtig, zoveel kleur en zoveel vogels. Van papegaaien, suikerdiefjes tot kolibries. Aan de overkant Windsock the Beach. Heerlijk strand met gratis bedjes en heerlijk restaurant aan deCaribische zee of chillen bij het zwembad.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Windsock apartment 1 is helemaal gerenoveerd , ziet er geweldig uit .
Ruim opgezet appartement met grote huiskamer en 2 slaapkamers met airco’s
Een heerlijk buiten terras met zalige stoelen ,omdat je eigenlijk meer buiten leeft dan binnen.
Alles is aanwezig niets ontbreekt .
Wij vinden het echt een prachtig appartement en hebben gelijk weer geboekt
Aan de overkant op de beach kan je gebruik makes van ligstoelen en geweldig eten.
Dus zeker een AANRADER
Hier krijg je geen spijt van .

Kamertip: Veel ruimte in appartement
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 2 januari 2019

Wij zaten in appartement nummer 6. Alles was goed onderhouden en schoon. Airconditioning is alleen aanwezig in de slaapkamers maar dat is prima. Het appartement is zo gebouwd dat het doorwaait in de woonkamer en op het ruime (ong. 20m2) balkon/dakterras. Prima bedden en goede badkamer. Bij de tweede slaapkamer is ook nog een klein badkamertje. Het zwembad hebben we niet gebruikt want aan de overkant van de straat is een geweldig kleinschalig strandje (Windsock Beach) met bedjes, tafeltjes, loungebanken en een bar. 's Avonds kun je hier heerlijk dineren direct aan zee met een mooie zonsondergang. Ook ontbijt en lunch zijn erg goed hier. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij.

Datum van verblijf: december 2018