“Lekker eten”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk eten, goede kwaliteit en vriendelijk personeel.
Wel wat rumoerig binnen en het is nogal prijzig.

26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de hoofdstraat van Kralendijk. Leuk restaurant. Super vriendelijke en lieve bediening. Eten was voortreffelijk. Prijs is best wel hoog. $46 voor een ribey is behoorlijk. Maar de smaak is geweldig.

15 april 2017 beoordeeld

Lekker eten en super warm geserveerd. Ik vond het wel dure kant en weinig tafels buiten. Binnen mag gerookt worden wat ik e het niet kunnen.

2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen hier zonder reservering, en wilden graag buiten zitten. Er was nog geen plek, we konden wachten met biertje buiten op de bank.
Het personeel was super vriendelijk, en het eten in een woord erg goed. Een must als je naar bonaire gaat.

31 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hij was echt fantastisch, die Tbone. Ook de wahoo carpaccio was top. Helaas was het wel prijzig. Dat is overigens een uitzondering. Prijs ligt op t gemiddelde

Reizigers die Mona Lisa bekeken, bekeken ook

In Mona Lisa geweest? Deel je ervaringen!