“Relaxt & culinair genieten!”
Beoordeling van At Sea

At Sea
Geclassificeerd als nr. 20 van 139 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een zonnige dag neergestreken bij restaurant At Sea in Kralendijk. Uitgebreide menukaart, we kozen voor het 3-gangen verrassingsmenu van de chef. Buiten op het mooie terras hebben we genoten van fijne gerechten, verse ingrediënten en een goede wijnkaart. Personeel was vriendelijk en attent en pro-actief om wat meer tijd tussen de gangen te hebben. Fijne plek om heerlijk te eten op Bonaire!

Datum van bezoek: januari 2019

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is wat duurder dan gemiddeld op bonaire, maar dit is het zeker waard. Surprisemenu was lekker, de tussendoortjes/amuse iets teveel hetzelfde (citroensmaak)

Datum van bezoek: januari 2019
3 weken geleden beoordeeld

Op 1e kerstdag bij At Sea gegeten. Op grond van de goede reviews en de mooie fotoos van hun gerechten haddenn wij speciaal voor de kerst dit restaurant uitgekozen en onze verwachtingen waren hoog gespannen. Wij kozen voor een 5 gangen menu incl. het wijnarrangement. Deze 5 gerechten (overigens goed van smaak) bleken m.u.v de soep minimale porties te zijn: het leken meer amuses en leken in niets op de afgebeelde fotoos van de site. Het 4e gerecht, kreeft met risotto, spande hierin de kroon. Na meer dan 3 kwartier wachten bleek dat men ons vergeten had. Dat kan gebeuren op een terras met zoveel gasten. Met excuses werd ons glas, na zolang wachten was ons glas leeg, bijgeschonken. Het kreeftgerecht werd geserveerd: ik had een stukje kreeft van hooguit 2x2 cm bij de risotto, mijn echtgenoot heeft op een paar snippertjes kreeft in de risotto na geen kreeft kunnen ontdekken. Wij gaan in NL zeer regelmatig uit eten bij de betere restaurants en we weten kwaliteit te waarderen; maar voor ons was dit kerstmenu en dus ook onze avond helaas zeer teleurstellend bij At Sea.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het kerstmenu op Facebook zag er prima uit
Matig welkom maar wel met wat gefrituurde cassave paprika chips en gemarineerde olijven
Leuke gin tonic, chai style met een hapje van ras el hanout
Gekozen voor het 5 gangen menu met uitbreiding van 1 kaas gerecht voor zijn twee, geen probleem
Voorgerecht van loinfish, leuk met crumble en prei, persoonlijk vond ik de portie vis veel op nog een amuse ogen
De volgende gerechten, de eendenborst, knolsoep met truffel en de hertenfilet waren heerlijk en beter van portie. Broodjes werden na de eerste keer alleen op verzoek geserveerd, die overigens heerlijk vers gebakken waren
Het kaas gerechtjes van eppoise was naar mijn mening ook weer iets te klein om de smaak van deze bijzondere kaas tot zijn recht te laten komen
Het dessert van pure chocolade was prima in orde, zei het dat we voor de derde keer een crumble geserveerd kregen
Al met al een prima smakend kerstmenu in een gemoedelijke sfeer

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een vier-gangen’surprise’menu met bijpassende wijn genomen.
Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt! Zeer vriendelijke attente bediening. Mijn man en ik voelden ons echt verwend!

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!