“Teleurstellend”

Geclassificeerd als nr. 20 van 139 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

Op 1e kerstdag bij At Sea gegeten. Op grond van de goede reviews en de mooie fotoos van hun gerechten haddenn wij speciaal voor de kerst dit restaurant uitgekozen en onze verwachtingen waren hoog gespannen. Wij kozen voor een 5 gangen menu incl. het wijnarrangement. Deze 5 gerechten (overigens goed van smaak) bleken m.u.v de soep minimale porties te zijn: het leken meer amuses en leken in niets op de afgebeelde fotoos van de site. Het 4e gerecht, kreeft met risotto, spande hierin de kroon. Na meer dan 3 kwartier wachten bleek dat men ons vergeten had. Dat kan gebeuren op een terras met zoveel gasten. Met excuses werd ons glas, na zolang wachten was ons glas leeg, bijgeschonken. Het kreeftgerecht werd geserveerd: ik had een stukje kreeft van hooguit 2x2 cm bij de risotto, mijn echtgenoot heeft op een paar snippertjes kreeft in de risotto na geen kreeft kunnen ontdekken. Wij gaan in NL zeer regelmatig uit eten bij de betere restaurants en we weten kwaliteit te waarderen; maar voor ons was dit kerstmenu en dus ook onze avond helaas zeer teleurstellend bij At Sea.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het kerstmenu op Facebook zag er prima uit
Matig welkom maar wel met wat gefrituurde cassave paprika chips en gemarineerde olijven
Leuke gin tonic, chai style met een hapje van ras el hanout
Gekozen voor het 5 gangen menu met uitbreiding van 1 kaas gerecht voor zijn twee, geen probleem
Voorgerecht van loinfish, leuk met crumble en prei, persoonlijk vond ik de portie vis veel op nog een amuse ogen
De volgende gerechten, de eendenborst, knolsoep met truffel en de hertenfilet waren heerlijk en beter van portie. Broodjes werden na de eerste keer alleen op verzoek geserveerd, die overigens heerlijk vers gebakken waren
Het kaas gerechtjes van eppoise was naar mijn mening ook weer iets te klein om de smaak van deze bijzondere kaas tot zijn recht te laten komen
Het dessert van pure chocolade was prima in orde, zei het dat we voor de derde keer een crumble geserveerd kregen
Al met al een prima smakend kerstmenu in een gemoedelijke sfeer

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een vier-gangen’surprise’menu met bijpassende wijn genomen.
Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt! Zeer vriendelijke attente bediening. Mijn man en ik voelden ons echt verwend!

12 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het 3 gangen surprise menu werd vooraf gegaan door lekkere amuses. Het voorgerecht met rode biet was verrassend en hoofdgerecht van tonijn was subliem. Ook de bediening was vlot, attent, toegankelijk en zeer professioneel.
Met stip het beste restaurant waar we deze week hebben gegeten.
De prijs van $39,50 was het dubbel en dwars waard!

7 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al een aantal avonden op rij heerlijk gegeten te hebben in Kralendijk kozen we voor dit restaurant omdat het er zo gezellig uit zag. Afkeer vriendelijkste bediening wees ons en leuk tafeltje aan. De kaart heeft een leuke keuze. Eerst kwamen er olijfjeseen bruid met smeersel op tafel. Vervolgens een amuse. Daarna genoten van een heerlijke red snapper met st Jacobs schelpen. Het was het eerste restaurant op Bonaire waar de tijd genomen werd en het eten niet direct op tafel stond. Gewoon heerlijk een avond genieten van heerlijke gerechten en je te gaat voelen. Voor ons deze vakantie nr1 op Bonaire.

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!