“Heerlijk”

Geclassificeerd als nr. 20 van 139 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een vier-gangen’surprise’menu met bijpassende wijn genomen.
Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt! Zeer vriendelijke attente bediening. Mijn man en ik voelden ons echt verwend!

12 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het 3 gangen surprise menu werd vooraf gegaan door lekkere amuses. Het voorgerecht met rode biet was verrassend en hoofdgerecht van tonijn was subliem. Ook de bediening was vlot, attent, toegankelijk en zeer professioneel.
Met stip het beste restaurant waar we deze week hebben gegeten.
De prijs van $39,50 was het dubbel en dwars waard!

7 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al een aantal avonden op rij heerlijk gegeten te hebben in Kralendijk kozen we voor dit restaurant omdat het er zo gezellig uit zag. Afkeer vriendelijkste bediening wees ons en leuk tafeltje aan. De kaart heeft een leuke keuze. Eerst kwamen er olijfjeseen bruid met smeersel op tafel. Vervolgens een amuse. Daarna genoten van een heerlijke red snapper met st Jacobs schelpen. Het was het eerste restaurant op Bonaire waar de tijd genomen werd en het eten niet direct op tafel stond. Gewoon heerlijk een avond genieten van heerlijke gerechten en je te gaat voelen. Voor ons deze vakantie nr1 op Bonaire.

27 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten bij dit restaurant. Gezellig, sfeervol, goede bediening en heerlijk eten en wijnen. Absolute aanrader.

Datum van bezoek: november 2018
25 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant, boven gemiddeld, zeker bezoeken op je op Bonaire verblijft, uitstekende bediening, betaalbare gerechten

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!