“Gastvrij en zeer goede kwalteit”
Beoordeling van At Sea

At Sea
Geclassificeerd als nr. 20 van 139 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
7 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al een aantal avonden op rij heerlijk gegeten te hebben in Kralendijk kozen we voor dit restaurant omdat het er zo gezellig uit zag. Afkeer vriendelijkste bediening wees ons en leuk tafeltje aan. De kaart heeft een leuke keuze. Eerst kwamen er olijfjeseen bruid met smeersel op tafel. Vervolgens een amuse. Daarna genoten van een heerlijke red snapper met st Jacobs schelpen. Het was het eerste restaurant op Bonaire waar de tijd genomen werd en het eten niet direct op tafel stond. Gewoon heerlijk een avond genieten van heerlijke gerechten en je te gaat voelen. Voor ons deze vakantie nr1 op Bonaire.

Datum van bezoek: december 2018

27 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten bij dit restaurant. Gezellig, sfeervol, goede bediening en heerlijk eten en wijnen. Absolute aanrader.

Datum van bezoek: november 2018
25 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant, boven gemiddeld, zeker bezoeken op je op Bonaire verblijft, uitstekende bediening, betaalbare gerechten

Datum van bezoek: november 2018
23 november 2018 beoordeeld

Als echte Hollanders hadden vroeg gereserveerd, 18:00 uur, zodat we de zonsondergang konden bekijken. We kozen voor een 5-gangen verrassingsmenu, waar goed rekening werd gehouden met mijn allergie. We gaven aan dat we alle tijd hadden en dat waardeerden onze gastheer en- vrouw wel, zij hebben gevoel voor gastvrijheid, snappen lekker lang tafelen en brachten ons vervolgens ook nog eens prachtige en smaakvolle gerechten! Onze jonge gastheer van die avond was een Nederlandse stagiaire van de hotelschool, ga zo door! Je hebt gevoel voor het vak!

Datum van bezoek: oktober 2018
16 november 2018 beoordeeld

Alweer heerlijk gegeten bij dit leuke tentje. Vriendelijk bediening en verassende gerechten. Wij kiezen altijd voor het surprise menu en dat is altijd weer een verrassing.
Vooral in het weekend wel reserveren !

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!