“Heerlijk!”

Geclassificeerd als nr. 19 van 138 Restaurants in Kralendijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten bij dit restaurant. Gezellig, sfeervol, goede bediening en heerlijk eten en wijnen. Absolute aanrader.

Datum van bezoek: november 2018

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant, boven gemiddeld, zeker bezoeken op je op Bonaire verblijft, uitstekende bediening, betaalbare gerechten

Datum van bezoek: november 2018
2 weken geleden beoordeeld

Als echte Hollanders hadden vroeg gereserveerd, 18:00 uur, zodat we de zonsondergang konden bekijken. We kozen voor een 5-gangen verrassingsmenu, waar goed rekening werd gehouden met mijn allergie. We gaven aan dat we alle tijd hadden en dat waardeerden onze gastheer en- vrouw wel, zij hebben gevoel voor gastvrijheid, snappen lekker lang tafelen en brachten ons vervolgens ook nog eens prachtige en smaakvolle gerechten! Onze jonge gastheer van die avond was een Nederlandse stagiaire van de hotelschool, ga zo door! Je hebt gevoel voor het vak!

Datum van bezoek: oktober 2018
3 weken geleden beoordeeld

Alweer heerlijk gegeten bij dit leuke tentje. Vriendelijk bediening en verassende gerechten. Wij kiezen altijd voor het surprise menu en dat is altijd weer een verrassing.
Vooral in het weekend wel reserveren !

Datum van bezoek: mei 2018
1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de goede ervaring in 2016 weer geweest. En dat was dus weer genieten. Weliswaar iets achteraf, maar loop er gerust naartoe of parkeer de auto vlakbij.
Een vriendelijke bediening zorgt voor een aangename sfeer. Een ruime wijnkaart met prima keuze is al prettig. Combineer dit met eventueel een keuzemenu of kies de gerechten apart.
De smaakbeleving is goed. Dat geldt zowel voor de amuses als ook voor de diverse gerechten.
Kortom we hebben zeker geen spijt van opnieuw een bezoek.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die At Sea bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

In At Sea geweest? Deel je ervaringen!